Ciomama en Diassy (sorry schrijf het fout)

A

Anoniem

Guest
Hoi is het met jullie? Allebei een vroege miskraam gehad. Hoop dat het een beetje gaat met jullie

x yvonne

Wat lief dat je het vraagt!
Met mij gaat het wel, hoor.
Heb nog steeds wat bloedverlies, maar vandaag lijkt het voor het eerst op een 'gewone' menstruatie.

Ik heb zelf niet echt het idee van een miskraam. Denk juist omdat het nog zo vroeg was: ik was nog niet eens overtijd.

Nu probeer ik mijn cyclus weer een beetje terug te vinden. Ben toch weer begonnen met ovulatietesten.

Ik loop natuurlijk al bij een gyn, dus daar heb ik donderdag een afspraak. Daar krijg ik een echo om te kijken of alles helemaal weg is en of er reden is tot vesnelling van de behandeling.

Maar, om weer even terug te komen op je vraag, ik voel me eigenlijk vrij rustig, maar slaap wel erg slecht. Ik merk dat het me in mijn onderbewuste toch wel bezig houdt...

Bne jij al wat wijzer wat betreft je nod? Ben even vergeten wanneer die ook al weer was...

Liefs Daisy

Idd erg lief van je!!
Hier gaat het ook steeds beter! Het is nu al aardig aan het minderen. Ik ben het toch meer gaan zien als een verlate menstruatie. Vooral omdat ik nog niet wist dat ik zwanger was. En ik denk ook maar zo dat het wel gelukt was, en dat het dus gewoon niet goed genoeg was om in leven te blijven, dus dan is het maar beter zo. Klinkt misschien erg makkelijk, maar zo begint het wel te voelen nu.

Ik ga de komende maand niks gebruiken, we gaan één keer in de 2 á 3 dagen klussen en dan zien we het wel.

Jij nog even wachten tot je nod? Word spannend!!!

@ Daisy..kon je toch eerder terecht? Fijn dat je donderdag al wat meer nieuws krijgt! Heb je dan ook niet ongeveer je ei?

Liefs ciomama

Hey!

Komende donderdag heb ik een afspraak ivm de miskraam. Er wordt dan dmv een echo gekeken of mijn buik weer mooi schoon is van binnen.
De kijkoperatie staat nog op 16 augustus. Even afwachten wat de gyn zegt, misschien wil hij er wel vaart achter zetten na afgelopen week... Daar hoop ik eigenlijk stiekem wel een beetje op...

Als het goed is (volgens mijn gewone cyclus) heb ik idd woensdag mijn ei. Door de miskraam heb ik een erg vreemde en lange ongi dit keer, waardoor ik nog niet klaar ben met vloeien. Het is dus even afwachten wanneer mijn ei komt, zit wel aan de ovutesten iig.

Dit keer zal het iig niet raak zijn, want maandag ben ik een week op kamp met groep 3 en 4. Nou ja, de kinderen allemaal 1 nachtje, ik de hele week. slaap woensdagnacht wel thuis, omdat ik donderdagochtend om 8:45 uur bij de gyn moet zijn. Maar wie weet... als die ene avond genoeg is....

We maken er het beste van!

Liefs Daisy

Zou idd wel erg fijn zijn als er wat vaart achter kwam! Je bent nu lang genoeg aan het wachten lijkt mij!

Klussen word idd lastig met een kamp ja. Maar wie weet is 1x wel genoeg deze maand. Ik hoor weleens dat je na een maskraam extra vruchtbaar bent, zou dat nou niet erg gaaf zijn? Allebei zwanger de volgende ronde? Ik ga geen testen gebruiken en we zien het wel. Ik ga proberen wat rust in te bouwen. Minder stress enz. Nu maar kijken of het lukt!

Liefs ciomama

Hoi ciamama en daisy.
Het klopt dat je meer vruchtbaar bent na een miskraam. maar helaas mocht dat bij ons ook niet baten. Maar wie weet bij jullie wel!
Bij mij kwam mijn ei 2 weken na stoppen van de menstruatie. Maar ik had een miskraam na 7 weken zwangerschap, misschien dat het dan langer duurt.

allebei heel veel succes. Ik blijf nog even wachten.

x yvonne

Ik hoop het! (Van dat extra vruchtbaar!)

Vanuit het ziekenhuis is ons aangeraden om dit keer de ovulatietesten te gebruiken. Bovendien wilde ik het zelf ook al! Heb ik toch een beetje 'controle' over of mijn cyclus weer goed loopt. Daarna wil ik stoppen met de ovutesten.
Minj ongi is heel regelmatig en het brengt alleen maar 'moeten'met zich mee!

X

Terug
Bovenaan