@ Ciomama

Hey Ciomama!!

Klopt het dat we elkaar vorig jaar november/december op het forum "zwanger worden" berichten stuurden (forumberichten)?

Had je toen niet gezegd dat je even van het forum af ging om even minder bezig te zijn met zwanger worden?? En nu ben je zwanger!!!!!! Wat leuk..! Hoe ver ben je? Ik deed toen 20 december 2010 een zw.sch.test en deze was positief. Nu moet ik nog 9 weekjes wachten, tot 1 september. Maar wou even zeggen, super dat je zwanger bent, ik hoop dat alles goed met je gaat. Geniet van je zwangerschap. Wanneer ben je uitgerekend?

Liefs mammma
 
Heey mammma,

Ja dat klopt idd! Ik had toen een rare cyclus. Was 14 van de 15 dagen ongi, zeer vervelend! Met behulp van primolut is dit verbeterd en nu dus zwanger!!! Ik ben nog maar net zwanger..5 weekjes nu denk ik. Volgens de berekeningen ben ik begin maart uitgerekend.

Maar jij dus nog maar 9 weekjes!! Spannend meid!! En alles gaat goed? Je voelt je goed? Jij bent toch ook zwanger van de 2e? of was het de 3e? Ik ben nu dus zwanger van de 2e. Heb 5 augustus pas mijn eerste echo en intake, met 9 weken. Nog even geduld hebben dus. Heb je alles al klaar voor de kleine?

Succes met de laatste weekjes, het aftellen kan nu beginnen!

Liefs ciomama
 
Hey..

Nou super dat het met behulp van primolut wel gelukt is om zwange te raken. Wij verwachten ons derde kindje en hebben bijna alles alweer in huis voor de kleine. Babykamertje klaar en dinsdag alweer mn laatste werkdag. Ik stop 8 weken van te voren... ik werk in de zorg en vind ik het wel prima zo. Ik hoop van harte dat alles goed mag blijven gaan in je zwangerschap! Dus 5 augustus eerste echo? Ach dat is het ook zo weer, maar kan me voorstellen dat je heeeeeeeeeeeel graag wil weten of alles goed is, en dan zie je ook echt dat je zwanger bent he.. bedoel dan, op beeld. Nou geniet er van!! We "zien" elkaar vast nog wel een paar keer op het forum.

Liefs mammma
 
Dank je! Ik kan het nu al merken hoor! 'S avonds een opgeblazen gevoel, de broeken die al iets strakker zitten. Wist wel dat het bij een 2e sneller zou gaan, maar dit is wel erg snel haha! Maar ik kan nog erg misselijk gaan worden en gaan afvallen dus we zien het wel.
Lekker hoor, 8 weken van te voren met verlof! Maar werken in de zorg is ook wel erg zwaar als je zwanger bent. Geniet van je verlof meid en succes met die laatste weken!!

Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan