Ciomamma

Heey,

Lief dat je eraan denkt!! Gelukkig heb ik tot nu toe niks meer verloren en is alles weer schoon! De uitslagen waren ook goed al heb ik wel een schimmeltje. Deze kan geen kwaad, is geen oorzaak van het bloedverlies en gaat vanzelf weer weg. De gyn denkt dat het de baarmoedermond is die heeft gebloed. Dit is normaal al moet ik wel opletten met tillen en bukken. Zorgen dat er weinig druk op komt zodat deze niet meer gaat bloeden. I voel me nog wel erg onzeker hoor! Een heel verhaal maar gelukkig gaat alles dus weer goed hierzo!!!
Hoe is het met jou?? Nog steeds zo beroerd? Doe maar rustig aan meid, dan doe ik het ook haha!

Liefs ciomama

Hoi goed te horen dat het allemaal weer goed gaat!!! Wat een spanningen allemaal weer.

Ik ben sinds maandag thuis, liep naar de trein en dit ging niet, dus maar weer naar huis gegaan en huilend naast mijn man plaats genomen in bed. Was er even helemaal klaar mee.
Ga het wel makkelijker mee om dat ik mij moet ziek melden. Dat ik mij moet ziek melden voor kleintje gaat nu wel, maar dat ik niet kan werken, heb ik meer moeite mee. Maar wie weet gaat het straks beter.

X yvonne

Terug
Bovenaan