Circus is weer opgestart.

Hallo allemaal,

Nou, vanmorgen maar gelijk het hele circus maar weer opgestart. Gyn gebeld, HA gebeld en een nieuwe verwijskaart gevraagt. Bij de gyn staat een afspraak voor over 4 weken. Een echo om te kijken of alles goed is.  Spannend dus weer. Het voelt goed, dus voorlopig gaan we ervan uit dat het dit keer goed gaat. 2 vriendinnen weten het inmiddels, maar we gaan proberen het 4 weken stil te houden. Totdat we hebben gezien dat het goed gaat. Ik hoop dat het me gaat lukken! Als het aan mij ligt mag iedereen her weten!

Groetjes, Kat

AAAAAAAAAAAAA WAAAAUUUUUUW, KAT!!!

Wat een goed nieuws, GEFELICITEERD!!

Ik ben een weekje niet op 't forum geweest, had even geen puf. En nu ga ik even kijken, en..... Nou meid, ik kreeg helemaal kippenvel, echt waar!
Ik ben heel blij voor jullie en zal keihard voor jullie duimen dat er een mooi, sterk hartslagje op de monitor verschijnt over een paar weken!!!
Sterkte met die paar onzekere weken, maar vooral: geniet!
Liefs van Sisi.

Hoi Kat,

Raar gevoel  hè om die molen weer op te starten. Spannende weken! En dan ook nog zo lang je mond dicht houden. Wij proberen tot na de echo in week 11 onze monden dicht te houden. Lukt niet echt, als ik iemand spreek die belangrijk voor me is vertel ik het toch. Mijn  man heeft het langer volgehouden, maar afgelopen week heeft ook hij het een paar vrienden verteld. Ach, als het weer niet goed zou gaan is het ook wel heel fijn dat een aantal mensen het weten. Maar kan ook niet wachten totdat ik een hartje zie kloppen en ik het echt rond mag gaan bazuinen!

Succes met de kwaaltjes, 4 weken geduld opbrengen en geniet er vooral ook vast een beetje van.

Groetjes, Em

He Kat,

Ben ff een tijdje niet geweest want onze computer was in de prak gedraaid en nu deed ie het eindelijk weer. Het eerste wat ik lees is dat je zwanger bent, geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd hoor!!!
Nu nog een paar spannende weken en dan hopelijk een schitterend mooie echo! Kan zelf ook haast niet wachten tot dat moment komt! Het lijkt me wel extra spannend nu maar we gaan er gewoon vanuit dat het deze keer goed gaat toch??

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan