Circus

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik wou eerst even zeggen, wat gaat t weer hard met alle topics! ik heb t idee dat ik de heft mis.. Ik kan thuis niet vaak achter de pc, omdat Birgit dan gaat drammen, en we hebben veel afspraken de laatste tijd dat ik niet zo vaak meer kan forummen :-(

maar mijn vraag.. er is een circus vlak bij ons huis, en dat heeft volgende week ook middagvoorstellingen. Ik vroeg me af of dat al leuk is om met Birgit heen te gaan, ik weet niet hoelang zo'n voorstelling duurt en of ze dan rustig blijft zitten de hele tijd.. de tent is wel verwarmt..

Heeft iemand er al ervaring mee??

nou toedeloee
Evelien

Hoi Evelien,

Ik kan alleen maar zeggen GAAN!!!!! Wij ondernemen best wel regelmatig iets met Marissa en het is ons nog nooit tegengevallen. Het circus zijn we nog niet geweest maar ik zou direct gaan. Marissa zou de muziek en alles zo mooi vinden dat ze echt rustig zou blijven zitten kijken. Misschien wel op schoot maar dat vind ik alleen maar gezellig. Volgens mij is Birgit een paar maanden ouder dan Marissa dus moet het alleen nog maar beter gaan. Moet er wel bij zeggen dat jij Birgit kent en weet of ze het aan zou kunnen, dat kan ik natuurlijk niet inschatten. Maar zijn wel ook wel makellijk, als het echt niet gaat ben je ook zo weer weg.

groetjes Linda

Hoi Evelien,

Ik zou het nog niet doen....
Ik ben deze zomer met Eva naar het circus geweest en het waren zelfs voor haar al wel heel veel indrukken. Ze heeft er een paar onrustige nachten aan over gehouden.

Ik denk dat je zelf het beste in kan schatten of het iets voor Birgit is.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan