Cissy, babysite

Hoi Cis, het is ons gelukt hoor die babysite downloaden.
Je moet even kijken (of vragen) of jullie Winrar op jullie computer hebben staan.

Wanneer loopt jouw abonnement af? (dan weet ik of ik je heeeeeeeeeel snel moet helpen, of dat we het in stapjes kunnen doen)
Liefs Nelleke

ik moet een gebruikersnaam en een wachtwoord invullen en je raad het al: die weet ik niet meer. Ik kan ze ook geen mail sturen want mijn email doet het nog niet......stress dus!!!!!!

tsja, zonder je gebruikersnaam en wachtwoord kom je nergens...
Misschien heb je in je mailbox nog de mail staan van toen je je aanmeldde (twee jaar geleden dus....).
Anders kun je nog een jaar geld overmaken, dan heb je nog een jaartje om uit te vogelen hoe het werkt ....
Succes ermee en ik hoor het wel als ik je kan helpen...
Liefs Nelleke

Tis ook zo f*cking frustrerend dat ik ze niet gewoon kan bellen! En mijn mail doet het nog niet!
Maar ja ik heb uiterlijk nog tot 9 september de tijd......

Volgens mij kan ik ze een berichtje sturen via hun site! Mag ik dan evt jouw mailadres opgeven? Zodat ze de reactie naar jou kunnen sturen?
Als het mag moet je ff jemailadres geven want dat heb ik natuurlijk nu ff niet haha...

Groetjes van Cissy

Uiteraard mag dat.
phira80@hotmail.com

Hier heb je hun gegevens:

KijkOnzeBaby, KijkOnzePeuter en KijkOnzeBruiloft zijn producten van Tabelle.

Adresgegevens:Tabelle
Arendshorst 48
7414 HP Deventer

T 0570-642439
M nynkevdwerf@tabelle.nl
Gironummer: 5227201
IBAN rekeningnummer (internationaal): NL 95 PSTB 0005 2272 01
BIC-code: PSTBNL21
Tabelle is geregistreerd bij de kamer van koophandel in Deventer (Nederland) onder nummer 08130615.

Nelleke, je bent GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanx!!! Ik heb hem nog met een jaar kunnen verlengen en dan zie ik wel hoe ik hem ga downloaden. Daar heb ik nu weer een jaar de tijd voor! Ik ben echt superblij want ik was echt bang dat ik hem kwijt was!

DANK JE WEL!!!!!!     XXXXXXXXXXXXXX

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan