Cissy!

A

Anoniem

Guest
Hoi Cissy

Wilde je even laten weten: gezellig dat je er weer wat meer bent! Altijd goed voor leuke foto's en hartelijke reacties.....

En: ik heb erg gelachen om je geparkeerde auto's! Wát zul jij je opgelaten hebben gevoeld..... Echt erg leuk!

Nou, dat was het even

Groetjes
Susan

Hoi Susan,

Ja de rust is hier weer een beetje terug, alle zieken zijn weer opgeknapt en Fabio slaapt en eet weer als vanouds. Manlief zit weer bij de tv, dus het Forum is weer voor Cissy! hihi

Ja erg he, moet je je voorstellen hoe dat "plaatje" eruit zag: ik toeterend naar mensen die er helemaal niet waren! Ach tis een leuk verhaal voor op verjaardagen!

Groetjes van Cissy

Maare.... Susan, nu we het toch over foto's hebben........... ik heb jou geloof ik nog niet op een foto gezien toch?
Ben toch ondertussen wel benieuwd naar het gezicht bij de reacties?
We hebben nu de topic: de mamma's. Daar kan ie mooi bij toch?

Groetjes van Cissy

Hai Cissy,

Nou, aan je verzoek voldaan dit weekend (al had ik wel eens eerder foto's geplaatst, maar dat is alweer lang geleden...) haha. Maar het is echt verschrikkelijk hoe weinig foto's er zijn van mij en sophie samen.

Maar bij deze dus, ze staan onder jouw topic: nog een keer de mama's (altijd leuk!). Ik vond het ook leuk om een beeld te hebben bij de dames, dus nu weet je ook hoe ik eruitzie

Fijne dag verder,
Susan

Terug
Bovenaan