Hallo Cissy,
Elkaar een hand geven? (digitaal dan), want ook hier slaapt Rebecca ook sinds een aantal dagen in ons bed (ook aan het begin). Ze voelt zich dan veel veiliger.
Eerst viel ze zelf in slaap, maar sinds gisteren wil ze dat we bij haar blijven en is ze binnen 10 minuten vertrokken.
Vanavond riep ze me en toen ik kwam zei ik dat ze moest gaan slapen. Toen vroeg ze echt heel verdrietig: "Mama, 1 minuutje bij slapen grote bed?"
Ik heb geen zin in avonden een huilend meisje en we willen alle 3 een goede nachtrust, dan maar zo...
Je schreef dat je jullie hond naar een hondenhotel brachten. Wat een grappige oplossing!! Wij hebben een weekje geboekt op een park van Center Parcs, rond kerst, dus daar zullen we ook weinig meekrijgen van het vuurwerk. Overigens niet expres om vuurwerk uit de weg te gaan. We hadden gewoon zin en behoefte aan een weekje weg.
Maar met oud en nieuw zijn we terug...dan knalt het natuurlijk heel erg....
Vandaag heb ik dat filmpje van youtube weer aangezet over vuurwerk en Rebecca vond het eerst helemaal niets en ging ver van de laptop vandaan staan in een hoekje.
Maar raakte er op den duur aangewend en ging spelen. Ik steeds het geluid een beetje harder zetten, maar ze speelde verder en kwam zelfs een aantal keren kijken. Op den duur stond hij op zijn hardst en ging ze een boekje aan zichzelf voorlezen.
Ik vond het wel een erg grappige situatie zo. Ik zal dit maar vaker doen misschien helpt het. Nu nog niet echt met inslapen.
Ze weet inmiddels dat vuurwerk is en dat mensen dat erg mooi en leuk vinden en dat het buiten is en op de laptop.
Ben benieuwd wie als eerste weer in eigen bed ligt straks...Fabio of Rebecca.
Ohhh...ik hoor weer knallen...best dichtbij...gelukkig ligt Rebecca te slapen en wordt ze er (hopenlijk) niet wakker van!!!
Succes met zijn drietjes in bed!!
Liefs, Marianne