citroen

Een kennis van mij zei toen ze me citroenen zag eten dat dat niet goed was
ivm dat het de weeen zou opwekken.had daar nog nooit van gehoord heeft iemand van jullie dit gehoord en is het waar???
 
Je zou bijna denken dat je van ademen weeen opwekt zeg.

Vraag voor de gein maar eens na aan je VK, het zijn allemaal bakerpraatjes hoor. En als ze al wee-opwekkend zijn hoef je je geen zorgen te maken, want dat werkt dan aan het eind van je zwangerschap. Er zijn maar weinig factoren die een gezonde zwangerschap kan versnellen voor je 37 weken.

Laat ze maar praten, ik denk dat mensen er op kikken zwangeren bang te maken voor alles.
 
Je zou bijna denken dat je van ademen weeen opwekt zeg.

Vraag voor de gein maar eens na aan je VK, het zijn allemaal bakerpraatjes hoor. En als ze al wee-opwekkend zijn hoef je je geen zorgen te maken, want dat werkt dan aan het eind van je zwangerschap. Er zijn maar weinig factoren die een gezonde zwangerschap kan versnellen voor je 37 weken.

Laat ze maar praten, ik denk dat mensen er op kikken zwangeren bang te maken voor alles.
 
Er zit wel een stofje in ananas en bitterlemmon (ben de naam even kwijt)dat de bevalling op kan wekken, maar dan moet je wel al zover zijn. Het kan het namelijk maar met enkele uren versnellen!
 
Laat je niet gek maken door mensen die je bekogelen met alles wat je wel en niet moet doen. Vraag het gewoon aan je vk, die heeft een lijstje van etenswaren die je echt beter kunt vermijden.
 
Ja idd zijn er wel dingetjes die het zouden moeten versnellen volgens 'men'. Ik was ook fanatiek aan de bitter lemon gegaan dit weekend,omdat er dan kinine in zou zitten en dat zou de bevalling bevorderen. Maar daar ben ik maar weer vanaf gestapt. Al die verhalen van iedereen!
 
Terug
Bovenaan