@clasce!!!!

Hoi Clasce!

Dat is ook toevallig, allebei 15 januari uitgerekend van ons 4e kindje!
Leuk joh!
Hoe gaat het met jou? Ik vindt het allemaal zo onwerkelijk.... Door de drukte van het gezin lijkt de tijd wel te vliegen, dus dat scheelt een hoop!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Liefs An!

Hoi,

idd, wat leuk, heb 1 juni echo, dus ben benieuwd of het klopt!
Maar het is erg druk dus ik heb niet zoveel tijd om erover na te denken. (en ondertussen droom je heel wat weg, hihi)
Maar vooral de eerste week vond ik het heel raar, onze jongste is vorige maand 1 geworden en hier hadden we niet echt rekening mee gehouden. Maar we zijn er heel blij mee. Voor de familie zal het wel bijzonder zijn om te horen dat we er nog een bij krijgen. Dat verwachten ze echt niet!

Bij jou dan? Hadden jullie dit verwacht? En ik vind het erg leuk dat er nog iemand is die haar vierde verwacht, je weet al heel veel, en toch is het elke keer weer zo bijzonder.

knuf
Clasce

Hey hoi!

Goh, leuk zeg volgende week al een echo! Dat is al wel vroeg, heeft dat een reden?
Ik heb 14 juni de eerste afspraak bij de VK en daarna pas een afspraak maken voor een echo, duurt nog best lang dus....

Voor ons was het verwacht, maar we hadden het nog maar net besloten en daarna meteen zwanger, dus dat was wel heel vlug en daardoor best onwerkelijk.
Onze familie reageert heel verrast, maar erg blij. Toch kwam bij sommigen ook de vraag of het wel de bedoeling was, een vierde is nou eenmaal niet zo 'normaal', zou ik maar zeggen!

Ik vind het zelf ook heel bijzonder om te merken dat, ook al heb je het al drie keer mee gemaakt, deze keer weer net zo spannend is.

Wij hebben trouwens tussen de eerste en de tweede 1 jaar en negen maanden, zo'n klein leeftijdsverschil is wel heel erg leuk hoor! Die van ons zijn echte maatjes daardoor!
Misschien voor jullie derde en vierde straks ook wel het geval!

Liefs An...

Hey,

Op 1 juni had ik al een afspraak staan bij de gyn. om het een en ander door te spreken over een evt zwangerschap. We hebben een kindje verloren, ik heb nogal wat antistoffen. Dus nou, ja, we lopen een beetje op de feiten vooruit.
Ik geloof zeker dat deze zwangerschap goed zal gaan, maar ik vind het toch spannend wat de echo komende woensdag laat zien. Alhoewel ik lang zo gestressd niet ben als bij de vorige zwangerschap.

Onze oudste is 5, daarna een jongetje wat nu bijna 3 zou zijn geweest en de jongste is net 1. Ik ben heel nieuwsgierig of die twee ook maatjes gaan worden, net als in jouw gezin.

Mijn vader weet het al, en wat goede vrienden, verder nog niemand. We willen het op vaderdag aan mijn schoonfamilie vertellen. En de rest volgt snel dan.

Hoi Clasce,

Joh, wat een verhaal, moeilijk zeg... Wanneer hebben jullie het tweede kindje verloren dan, in het begin van de zwangerschap, in een later stadium of na de geboorte? Lijkt me echt heel zwaar!

Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je het spannend vind aankomende woensdag, hou me op de hoogte!

Wij hebben drie jongens in de leeftijden 6,4 en 2. Het leeftijdsverschil wordt bij ons steeds een beetje meer..... Eerst 1 jaar en 9 maanden, daarna 2 jaar en 3 maanden en bij de jongste twee straks 3 jaar en 2 maanden.

Onze ouders weten het inmiddels ook, en de meeste broers en zussen ook. Verder houden we het nog even voor onszelf. Scheelt weer vragen enzo......

Meid, succes met wachten tot woensdag, ben echt benieuwd!

Knuf!

Hey,

ons kindje is zo rond de 20e week gestopt met leven. Ze konden geen oorzaak vinden. Het allermoeilijkste vind ik (nog steeds) dat hij op moederdag is geboren, dus moederdag is best een rottige dag tegenwoordig. Ondanks alle lieve zelfgemaakte kadootjes van de oudste.

Maar het is goed zso, dankzij hem heb ik persoonlijk een hele verandering doorgemaakt, waardoor ik nu heel anders, positiever, in het leven sta. Dat is zijn gave.

Wij hebben twee jongens en de jongste is een meisje, dat is dus echt totaal anders. Poeh. Niet negatief, maar ze zijn ietwat pittiger, zeg maar. Wel erg leuk. En ze zijn dol op elkaar, die twee. Nu heeft de oudste ook heel bewust alles rondom de zwangerschap meegemaakt. Onlangs vroeg hij of er weer een baby in mijn babyhuisje groeide, want mijn buik was nog steeds een beetje dik (ahum). Nee dus, toen nog niet.

Weten jouw kindjes al van je zwangerschap? En wanneer vertel je dat?

fijn weekend, liefs

Hoi Clasce,

wow, ja, dat geeft moederdag wel een heel andere lading. Wel heel bijzonder dat hij een verandering bij jou teweeg heeft gebracht, daardoor is hij ook letterlijk een deel van je leven....

Ik hoor van iedereen dat meiden pittiger zijn, al hebben wij 1 jongen met teveel aan meisjeshormonen volgens mij, haha. Dus ik kan me er iets bij voorstellen. Wie weet kom ik er vanzelf achter deze keer en anders heb ik een echt 'mannen'gezin. Lijkt me ook wel heel bijzonder; ik en mijn vijf mannen ;-)

Onze jongens weten het nog niet, want dan weet direkt de rest van de omgeving het ook.... We gaan het na de eerste echo vertellen denk ik. Dus rond de 10-12 weken. Dan mag iedereen het in principe ook weten!
De oudste twee wilden altijd nog wel een zusje, dus mama mocht nog wel een keer een baby in haar buik krijgen. Maar vorige week zei de oudste ineens dat het voor hem niet meer zo hoefde; 'We hebben al genoeg kinderen in huis.' Whaha, ben heel benieuwd hoe hij straks reageert!

Nog een fijne zondag, X!

Hey,

Ben vanmorgen voor een echo naar de gyn geweest. Er klopte een hartje, maar het was toch iets korter dan ik dacht. Ze kon nog geen uitrekendatum bepalen, opver 4 weken terugkomen.
Maar de eerste spanning is eraf, het kan natuurlijk nog alle kanten opgaan. Maar dit hebben we mooi even gezien!

Opluchting alom!

Terug
Bovenaan