@Clasce

Hoi Clasce!

Sorry hoor dat ik de vorige keer niet geantwoord heb..... Erg veel gebeurd de afgelopen 2 weken. Op het werk loopt het niet echt lekker en ik heb het gevoel niet echt serieus genomen te worden. Dus dat kost best veel energie. Daarnaast hebben al onze jongens de buikgriep gehad tussendoor, dus je hoort; even niet met mijn hoofd bij de mamaclub ;-)

Heftig hoor, wat je antwoorde naar mij. Om afscheid te moeten nemen van je kindje. Hij was net zo oud geweest als onze jongste, die vrijdag 3 jaar wordt. Hoe ga je met zo'n groot verlies om zeg?! Je zegt dat hij naar de hemel is, haal je daar ook je troost en rust vandaan?

Mmmm, hoe ga je na zo'n onderwerp over op iets anders... Nou ja, gewoon maar zo dan....
Ik merk ook dat deze zwangerschap voorbij vliegt. Nog 3 maanden en dan mogen we ons wondertje al bewonderen.
Ik ruim voornamelijk tijd in door me lekker bezig te houden met de babykamer. Ik heb een mooie muurschildering gemaakt en kleuren aangepast op het geslacht (wat we nog lekker voor onszelf houden!)
Donderdag ga ik bij mensen kijken naar een commode en ledikantje via marktplaats. Voor de vierde vonden we het een beetje zonde om iets nieuws te kopen, maar weer eens wat anders is toch wel leuk. Daar komt bij dat voor ons ventje van 3 de commode nog wel heel makkelijk is en die blijft dus ook gewoon nog even op zijn kamer staan.

Ik voel me er niet echt schuldig over. Mijn drie mannen verdienen nu eenmaal mijn aandacht en met elkaar nemen we soms even een 'baby-voel-momentje'. De oudste 2 hebben de baby al duidelijk gevoeld en dat zijn bijzondere momenten!

Nu even lekker een weekje vakantie, even helemaal rust.......

Ik zocht je trouwens op de hyve, maar daar sta je niet. Niet actief op hyves? Leek me ook wel een handig communicatie middel...

Groetjes en probeer tussen de bedrijven door (haha)van jullie vierde wondertje te genieten!

Hele snelle reactie, weinig tijd: ik heet linda op hyves. Die ene foto met twee kids op schoot (wat toen nog wel paste....)

Reageer vanaav even langer, heb beloofd koekjes te bakken met de oudste, dus......

Terug
Bovenaan