clau30

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

alles nog goed?????
Ik ben gisteren ongi geworden,   ik was gisteren helemaal depri, mijn lichaam heeft mij helemaal (alweer) voor de gek gehouden. voor ons volgende mand beter.
mijn nieuwe nod is dan 19 juni, vaderdag, dat zou een mooi '' kadoo'' zijn toch???
Wij hopen het, en gaan weer gezellig aan het ''werk''
Hoe oud is jullie eerste kindje???
van mij 5 en 4 jaar, voor mijn man zou het de eerste worden,   mijn eerste man   en vader   van mijn kids is verongelukt 2 week voor de bevalling van de tweede. ik ben nu alweer bijna 3 jaar getrouwd, en wij hopen dat het ons samen ook gegeven mag worden, een nieuw leven.

ik hoop dat het bij jullie raak mag zijn!!
ik zal voor je duimen!!

liefs Tamara

Hoi Tamara,

bedankt voor je lieve berichtje. Sneu dat je ongesteld bent geworden. Snap dat je erg teleurgesteld was. Gelukkig gaat het nu iets beter.

Hier nog niets roze of rood te zien. Maar ik voel wel allerlei ongi gevoelens. Ik wacht toch nog een dagje, want volgens mij komt het wel op gang (is zo zonde van de test vind ik, als je even later toch ongi wordt).

We gaan nu voor ons 2e kindje. We hebben al een zoontje van bijna 2. Het zou leuk zijn om een broertje of zusje voor hem te verwachten.

Waarschijnlijk dus op naar de volgende ronde......(ga dan wel een persona antoconceptiemeter halen, ik word helemaal gek van die onregelmatigheid)

Liefs, Clau

Terug
Bovenaan