Claudia77

A

Anoniem

Guest
Claudia, loop jij bij een chiropractor? Ik hoop niet dat hij je nog steeds "kraakt" want dat
schijnt helemaal niet goed voor de baby te zijn, al is dit nooit bewezen.

Ik zou dus dolgraag gekraakt willen worden want ik heb pijn. Herniaachtige pijn, vreselijk.
Momenteel werk ik 40-uur maar dit ga ik niet volhouden, werk op kantoor dus je zou toch zeggen... meid, schouders d'r onder maar het gaat niet... zitten is vreselijk!

Wat doe jij voor werk?

Gr.

Hoi,

Eerlijk gezegd kom ik niet zo vaak meer bij mijn chiropractor. Maar bij heftige hoofdpijn kom ik er nog wel. Hij "kraakt" dan ook en het doet absoluut geen pijn. Hij heeft aangegeven dat ze zwangeren tot het laatste moment kunnen blijven behandelen. Het "kraken" zal op het laatst niet meer zo gemakkelijk gaan, omdat je buik steeds dikker wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon kan. Ik ken hem heel goed, ook privé, en hij zou mij nooit iets aandoen wat niet mag/kan.

Ik ben overigens secretaresse op een accountantskantoor. Maar ben vanaf week 13 ziek thuis en ben deze week pas weer begonnen met werken. Ik ben nu 22 weken en 1 dag.

Heb je al een adres van een goede chiropractor? Ik weet niet waar je woont, anders kan ik misschien je nog wel helpen aan een goed adres.

Als je nog vragen hebt, hoor ik je wel.

Claudia77

Succes.

Terug
Bovenaan