Claudy & Mickey

Lieve Claudy, ik las je berichtje net (was een poosje niet op internet) en ik ben blij voor je dat je je weer 'op zoek gaat' naar God. Uiteindelijk gaat het er niet om welk geloof je aanhangt (ik ben zelf niet rk opgevoed) maar in Wie we geloven (God) en dat we geloven dat Hij zijn Zoon voor ONS naar de wereld heeft gestuurd. Maar dat heb je vast ook allemaal gehoord vroeger? :) Wat had jij daar allemaal geleerd? Ik heb weer hard voor jou en de rest gebeden van het weekend. Hoe is het verder? Was je al bij de gynaecoloog?
Tot gauw, liefs Leah

Lieve Mickey,
Ik zag net je berichtje over jullie scheiding en schrok er van. Wat erg voor jullie zeg en voor jullie dochtertje. Ik zal voor jullie bidden zoals je vroeg! Wonen jullie nu nog bij elkaar? Of woon je al ergens anders? Liefs Leah

He Leah,

Zo als je leest, zie hierboven op het forum hebben we toch besloten met elkaar door te gaan, en elke dag er aan gaan werken, en elke dag met elkaar praten, in ieder geval er heel bewust mee bezig zijn, ik ben te lang op de vlucht geweest, en mijn man heeft te lang zijn kop in het zand gestopt. We willen nu gewoon naar elkaars gevoelens blijven luisteren, ik wil je toch nog bedanken voor alles Leah, waarschijnlijk heb je toch voor ons gebeden.

Liefs, Mick

Hoi Lieve Leah,

bij de nonnen heb een soort van bijbelles gehad. Alles leren over de verhalen uit de bijbel. Vond ik toen erg leuk. Dus langzaam aan kom ik er wel.

Hier is nog steeds alles goed. Heb het goed verwerkt en ook sneller dan de 1e keer. Maar toen had ik eigenlijk niets verwerkt maar weggestopt. Dat heb ik geweten hoor. In november had ik een erge dip, want dat was de maand waarin ik eigenlijk moeder zou worden. Maar nu heb ik de tijd voor mezelf genomen en lekker thuis gezeten, dat heeft mij erg goed gedaan.

Ben nog niet bij de gyn geweest ik moet pas 9 augustus weer. Heb ik lekker de tijd nog om bij te komen van de miskraam en mijn gevoelens duidelijk op papier zetten voor de gyn. Eerst moet mijn man zijn uitgebreide zaadonderzoek nog doen, dat is komende donderdag.

Moet jij niet binnenkort voor een echo??? Of heb je dat al gedaan?

Ik "spreek" je later weer.

Veel liefs Claudy.

PS: ik heb je teksten uitgeprint en in mijn babydagboek geschreven. Als ik het moeilijk heb dan lees ik ze weer en voel de kracht die je mij gegeven hebt. Nogmaals reuze bedankt, Leah!!!!

Terug
Bovenaan