Claudy & Winnie & Kimpansee & Ang & Molly & Lis

Lieve Claudy! Ik las net je berichtje dat je je niet laat afschepen door de gyn! Harstikke goed joh! Ik ben erg blij dat je wat had aan de tekst van gisteren. Het lijkt me erg leuk om contact met je te houden, ik kom vaak hier op het forum. Ik hoop echt dat je snel zwanger bent!! Ik heb onderaan nog iets neergezet, waar je misschien iets aan hebt. Liefs, Leah

Hoi Kimpansee, leuk kennis te maken! bedankt voor je lieve berichtje!! liefs, Leah

Hoi Winnie! Ik zal voor je bidden dat de operatie goed gaat de 22e! Liefs, Leah p.s. onderaan staat nog iets

Lieve Ang & Lis, natuurlijk wil ik ook voor jullie bidden, graag zelfs! Lis, jij vroeg of het hypocriet is om te vragen of ik het 'contact' bent dat je mist, maar ik denk dat je onbewust het contact tussen jou en God/Jezus mist. Je schreef ook dat je gelovig was opgevoed?

Ik heb hier onder voor iedereen nog wat woorden uit de Bijbel neergezet, omdat ik heel graag voor jullie wil bidden, maar ook omdat jullie zelf ook met God kunnen praten, daar hoef je echt niet voor gestudeerd te hebben! (heb ik ook niet hoor!)

Hier komt het:
"Toch ziet de Heer uit naar het ogenblik waarop Hij zich jullie lot kan aantrekken; toch zet Hij zich in om zich over jullie te ontfermen, want Hij is een God die recht doet. Als je hulpgeroep tot Hem doordringt, zal Hij zich je lot aantrekken; zodra Hij je hoort roepen, zal Hij naar je luisteren!"
"Mijn plan (Gods plan) staat vast: Ik wil geluk en geen ongeluk voor Mijn volk. Een hoopvolle toekomst beloof Ik. Telkens als jullie mij dan om hulp vragen en tot mij bidden, zal Ik luisteren. Wie mij met hart en ziel zoekt, zal mij vidnen. Ik beloof, dat Ik mij zal laten vinden"
"De Heer is dichtbij. Maak je geen zorgen, maar laat aan God in al je bidden en smeken dankbaar weten wat je wensen zijn"

En dan type ik nog even een stukje over van een andere vrouw bij wie het ook langer duurde met zwanger worden (en het is geen sprookje) :
""Door haar geloof heeft Sara, die onvruchtbaar was, de kracht gekregen om zwanger te worden, ondanks haar hoge leeftijd. Zij geloofde dat God zijn woord zou houden."

Als God een bejaarde vrouw zwanger kan maken, is toch alles mogelijk?? God is nog steeds dezelfde en wonderen gebeuren elke dag!

Veel liefs voor iedereen, Leah

Hoi Leah,

Ook ik zou het erg fijn vinden om contact met je te houden. Ik voel nu dat jij op mijn pad bent gekomen om mijn geloof weer nieuw leven in te blazen. Ik ben zelf ook gelovig opgevoed. En omdat ik vanaf mijn geboorte al een peter en meter had maar er door omstandigheden nooit gedoopt was, heb ik toen ik 10 was zelf om een doping gevraagd. Daarvoor ben ik bij de nonnen gaan leren over God. Toen ben ik met pasen door de bisschop van Rotterdam gedoopt en tegelijk mijn 1e comunie gehad. Toen ik ouder werd heb ik het allemaal laten verwateren en voelde me schuldig dat ik het heb laten liggen. Maar sinds een jaar ofzo ben ik zoekende naar mijn spirituele ik. Ben mezelf een beetje kwijt. Maar jij hebt mijn ogen weer geopend, ik kan me niet direct op het geloof storten maar ga er zeker wat mee doen. Op mijn manier zal ik weer vertrouwen hebben in hetgeen ik heb laten gaan.

Bedankt voor al je steun Leah!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan