Claudy (Els & moi)

Lieve Claudy, hoe is het met je? Ik was een tijdje niet op het forum en ik las net je berichtje. Ik hoop dat je nog zwanger bent, ik blijf voor je bidden. Als je niet meer zwanger bent, vind ik het zo erg voor je. Ik hoop gauw wat van je te horen. Liefs, Leah

P.s. moi & Els, ik blijf/ ga voor jullie ook bidden

Hoi Leah,

Ik ben ff niet geweest had teveel aan mijn kop. Je weet het wel. Doet me goed dat jullie aan me denken, echt fijn. Het bloeden is vanochtend gestopt en ik heb nu dat zware gevoel weer terug onder in mijn buik. Ook zijn mijn borsten nog gevoelig. Vandaag heb ik ook misselijkheids vlagen gehad, dus ik heb nog hoop. Morgen laat ik het jullie weten als ik terug ben van mijn echo. Kon helaas niet eerder terecht omdat het zo druk is.
Hoe is het met jou?????? Gaat alles goed met jou en de baby?

Veel liefs Claudy

Ps:
Ik heb ook gebeden, voor het eerst in heleboel jaar. Misschien luistert Hij ook naar mij? En ergens in geloven doet je sowieso goed, sta je positiever in het leven.

Hoi Leah,

Ik verkeer normaal dan wel op het zwanger worden forum maar lees hier regelmatig de berichtjes mee.
Met schroom in mijn hart (want ja, wie zijn wij om maar van alles te willen en verlangen) vraag ik je of je ook voor mij zou willen bidden.

Liefs, Juul

Terug
Bovenaan