Claudy en anderen

Hoi Claudy en anderen natuurlijk!

je schreef over het gevoel dat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn,ik hoop het echt voor je!
Ik heb sinds een dag of 3 precies hetzelfde,dit heb ik sinds mijn miskraam in maart dus niet meer gehad,ook mijn man zegt dat ik anders ben,ik heb 9 sept mijn nod,ik ga echt voor je duimen Claudy de 5de!

Ik weet niet precies wat ik voel maar het is allemaal anders,in ieder geval heb ik nog steeds harde borsten,moet ik heel veel plassen en heb ik sinds vannochtend ook een beetje druk op mijn onderrug.
Ik ben zo benieuwd en het duurt me allemaal veel te lang tot de 9de!
Ik heb nu ook sinds 2 dagen een superhoge temp(dacht dat ie nooit zou komen!)maar zo hoog heb ik het ook nog nooit gehad.
Oh ik hoop zo dat mijn lichaam me niet in de maling neemt,maar we zullen nog even geduld moeten hebben.

Liefs
Snoop

Hoi snoop,

Ik weet wat je meemaakt, ik heb hetzelfde. Mijn NOD is 7 sept. en kan niet wachten. Alles is anders.
Ben ook weer emotioneler, moet veel plassen, onzuivere huid, gevoelige borsten, en temp. is hoger!
Ook ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houd en durf me er ook niet teveel op te hopen.

Ik heb deze dingen niet met mijn vriend besproken, maar vrijdag zei hij in een keer tegen me dat hij zeker weet dat ik zwanger ben....
Ik zat hem wel even raar aan te kijken...

We zullen zien!! Ik hoop natuurlijk ook voor jou en een heleboel anderen dat het gevoel juist is en dat het dit keer wel goed gaat!!!!!!!

Liefs Maaike

p.s. duimen maar...en hopen dat de week snel voorbij is!

Hoi Meiden,

raar is dat he? Ik was gisteren zo moe dat ik een dutje van 3 uur gehad heb en na een paar uur weer moe was. Vandaag was het minder maar nog steeds dat rare gevoel in mijn onderbuik. Ik durf op niets te hopen, mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden maar dit keer is het wel anders. Helaas heb ik deze cyclus niet getempt omdat ik alles wilde loslaten dus kan ik daaraan niets zien als ik nu wel temp. Normaal heb ik wel last van puistjes maar die gingen weg, nu zit ik weer helamaal onder erg he? Dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook. Daaarom zit ik ook in de onzekerheid. Maar nog een klein weekje voor mij dat hou ik wel uit. Ik hoop dat het geluk ons eindelijk toelacht dames!! Nog ff geduld, ik ga ook voor jullie duimen!!!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan