Claudy en Inge Update baarmoedserlengtemeting!

Hoi Meiden, Ik heb dus vanmiddag een baarmoederlengtemeting gehad! Het steld weinig voor hoor. Eerst kreeg ik een echo, daarna ging de eendenbek erin en een dus staafje, Ik voelde een hevige menstruatiekramp en toen was het klaar en kwestie van 1 seconde. Nu kan ik lekker naar de punctie toeleven, daar zie ik wel heel erg tegenop. Maar ja het moet gebeuren. De spuiten , die angst word al minder. De bloeduitslagen waren ook goed. Geen HIV en hepatitus, ook lekker om te weten dat je dat niet hebt.
Nou jullie zijn weer op de hoogte, hoer gaat het met jullie? Ik hoop goed. Nou heel veel liefs van mij weer.
Groetjes ANg..

Hee die Ang.
Fijn die verantwoording...........Nou ja ik heb het ook wel een btje op me afgeroepen he...

Ik ben blij dat het allemaal meegevallen is vanmiddag.

Ben zelf ook getest op HIV & hepatitus B, Stom verhaal eigenlijk...
Zitten we op zondag lekker op ons gemak uitgebreid te ontbijten, gaat de telefoon... het ziekenhuis.. OP ZONDAG!!!! Schrik je jezelf natuurlijk te pletter!!!!!

Had de laborante (hoop dat ik het goed schrijf), zich geprikt aan de naald waarmee ze de samenlevingstest heddan gedaan.. en om dat vrouwtje gerust te stellen... even een extra bloedtest.

Nou alles was dus goed en ik dacht exact hetzelfde als jij nu... Weten we dat ook weer.. Volgens mij hebben ze nu alles onderzocht wat er te onderzoeken valt in mn bloed, nou maar weer afwachten wat er donderdag bij de kijkoperatie te zien is...

Heel veel liefs Lill.

Hoi die Lill,
Ik vind het wel fijn hoor iemand op de hoogte houden. Wordt dan van diegene de volgende stap ivf, dan weten ze (dus jullie) dat jullie je hier wel of geen zorgen over hoeven te maken. Nou Nou aan de naald geprikt? Wow zeg das onprofessioneel! Maar ja niks aan het handje gelukkig maar. Ik ben ook heel benieuwd wat er bij jou uit de kijkoperatie komt. Ik hoop voor je dat het een kleinigheidje is, dan kunnen ze stappen gaan ondernemen en komt het allemaal lekker snel goed. Als ze niks vinden ben je eigenlijk nog geen stap verder. Dus das een beetje raar, natuurlijk hoop je dat alles goed is maar ja en dan? Het gaat vast allemaal goedkomen. Je laat het natuurlijk wel horen he? Ik leef erg met je mee.

Suc6 meid
Veel lfs Ang …

Hoi Ang,

Fijn dat het zo goed is verlopen. Over de punctie hoor ik hele verschillende verhalen hoor. Mijn Buuf vond het best te doen. (nu zwanger van een tweeling)
Probeer een beetje te ontspannen want ik heb gemerkt dat dat enorm scheelt voor de pijn! (moeilijk!!)
Succes!
Liefs Inge

hoi Inge,
jah ontspannen dat kan ik echt niet, maar ik heb gehoord dat je wel een pijnstilling krijgt, maar dat is in elk ziekenhuis anders. In België word de punctie onder narcose gedaan.Kunje nagaan hoeveel pijn je dan moet lijden.
Ik zie wel. Vraag wel een extra verdoving haha
Hoe ist met je mannetje? Vreselijk nieuws de laatste tijd bij jou. Ik hoop dat er snel een lichtpuntje komt.

lfs Ang..

Hoi Ang,

Gelukkig viel alles mee. Lekker he, de wetenschap dat je geen rare ziektes hebt! Ookal weetje het van jezelf maar toch een opluchting, je weet het nooit!

Bij mij geen ontwikkelingen meer de komende tijd. Zit in de 6 mnd wachten periode, zucht........

Tot gauw,
claudy

Ooh meid ik snap wat je bedoeld hoor! Gelukkig zijn wij van het sterke geslacht!! Vraag inderdaad om wat sterke pijnstilling! Je kunt het ik weet het zeker!!
Met mijn mannetje gaat het langzaam voorruit!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan