Claudy en Maaike

Hoi hoi,EN EN????

hebben jullie al getest???
Ben zo benieuwd.Ga heel de dag voor jullie duimen,ik ga as donderdag testen als ik niet ongi ben geworden,en heb dus nog steeds dezelfde verschijnselen,alleen iets minder rugpijn maar de laatste zwangerschap had ik toen ik ongi moest worden ook ineens geen rugpijn meer en was ik toch mooi zwanger!

Meiden laat wat horen,ik ga duimen!
Liefs
Snoop

Hai lieve snoopy,

De moed is mij al een beetje in de schoenen gezonken..
Ik kon het niet laten en heb zaterdag een test gedaan. Natuurlijk negatief!
Te vroeg natuurlijk. Maar nu heb ik gister ook nog eens een beetje bruining/rozzig bloed/afscheiding gehad (meestal voor ik ongesteld wordt) en mijn temp. is sinds vanochtend weer 36,7 i.p.v. 37 .....
Ik denk dat de rode duivels dus niet lang meer op zich laten wachten.

Ik ga nu ook niet eerder testen dan van het weekend ofzo. Of ook donderdag. Maar alleen als ik nog niet ongi. ben geworden. Ik hoop het zo!!!
Mijn vriend zei nog van het weekend, de vorige keer had je ook te vroeg getest, en toen was het ook raak met de volgende test een aantal dagen later.

Ik weet niet. Ik schrok nog het meest van de temperatuur die weer lager is. Ik was blij dat er eindelijk een stijgende lijn in zat. Is toch zeker een week 37 graden geweest. Heb gister wel de ramen staan lappen (heb Amonia gebruikt..niet over nagedacht)

Nou ik ga nog steeds voor jou duimen (en voor mezelf) en voor een heleboel anderen!!!!

Ik hoor het wel.
Succes.

Lfs. Maaik

Terug
Bovenaan