CLAUDY! gefeliciteerd!!!

Lieve Claudy, ik kijk net bij jouw berichtje en zie dat je ZWANGER bent! Wat gaaf zeg! Je bent nu al de 4e van degenen die hadden gereageerd. Zie je nu dat God echt bestaat? Ik hoop het. Ik wens jou en je man heel veel succes met de zwangerschap en heel veel plezier natuurlijk en ik ben harstikke blij voor jullie. Gefeliciteerd!!
Liefs, Leah

God bestaat echt ja het bewijs is zeker geleverd. Dat die eicel en zaadcel elkaar hebben gevonden doet er verder niet toe, het is alleen god die dit heeft gerealiseerd.
Wake up Leah

Leah,

Erg bedankt voor je steun!! Ik heb al jaren niet meer gebeden (sinds ik tien was ofzo) maar heb het nu toch gedaan. Ik zal niet direct gelovig worden maar blijf het idee wel bij me dragen. Nogmaals bedankt.

En anoniem,
Als je niet zinnigs te melden hebt doe dat dan lekker niet en laat idereen in zijn waarde!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier kan ik echt boos om worden! Is maar goed dat je niet persoonlijk hier bent.

Leah ook succes en veel liefs Claudy

ANONIEM!!

Laat ieder lekker zijn eigen gang gaan!! Het maakt niet uit waar je in gelooft, of waar en bij wie je steun haalt. Het is toch zeker niet verboden om gelovig te zijn. Kom op zeg, en laat Leah en de rest gewoon zichzelf zijn. Het ergste is nog dat je anoniem reageert. Maar ja hopelijk bedenk je
nu dat iedereen er op een andere manier mee om gaat. Ikzelf ben eigenlijk ook niet gelovig, maar alles wat me nu steun kan bieden zal ik aanreiken.
Hopelijk denk je er nu anders over. En Leah gewoon doorgaan meid.
Veel liefs Angela

Lieve Leah,
Ik vind het geweldig dat je voor claudy hebt gebeden. Je ziet maar dat het (misschien) geholpen heeft. En trek je vooral niets aan van zo'n anoniem (held)Mag ik je vragen of je voor mij ook wilt bidden? Alle hulp is welkom!

Groetjes Els

Terug
Bovenaan