Claudy,Hendrika en MOI

Hoi pluk,

Wat super dat jullie al een zoontje hebben, maar dat maakt het verlanen naar nog een kindje niet minder groot kan ik mij zo voorstllen, dus ik gun het jullie als ieder ander hoor!

Dat van die 4-ling zei mijn gyn denk meer omdat ik wel aan de clomid wilde, omdat ik daar zulke positieve verhalen over had gelezen van meiden waarbij het daarna raak was!! Maar hij wil er eerst zeker van zijn dat ik zelf geen eisprong heb, omdat het risico anders te groot is vandaar!

Ik heb ook zo nu en dan even een dip hoor,,vooral als mijn ongi er weer is en zo`n 10 dagen erna, want dan staat de boel voor mijn gevoel een beetje stil! Ik vind het wel fijn dat het nu wat beter weer is, dan geniet ik weer met volle teugen van al het mooi`s van het leven!

Vandaag zijn wij naar de klimduinen geweest in schoorl ken je dat?? Heel leuk en dan fantasteren wij samen over hoe het zal zijn als wij hier met ons kind lopen...kriebels krijg ik daar van in mijn buik!! We willen het zo graag en verlangen er enorm naar! het enige wat je kunt doen is genieten van het leven, van elkaar en de klussen!!

Suc6 liefs moi xxx

he moi, heerlijk blijven fantaseren hoor want ooit moet het toch lukken wel eens aan een andere manier gedacht om zwanger te worden of is het daar nog te vroeg voor hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig???
Ik heb namelijk iets van een collega gehoord wat ik nog nooit gehoord had en zo,n goede oplossing vond voor mensen waarbij het echt niet lukt wanneer er iets bij de vrouw fout is het verlangen naar een kind kan zo groot zijn , dit ging over anonieme-ei-donatie, ik wil hier verder niets mee zeggen hoor je moet zelf ook echt alles geprobeerd hebben voor je uberhaupt al aan iets anders gaat denken als je dit al kan/wil. Weet ook niet waarom ik dit meld wilde het denk ik gewoon even kwijt.
Jullie moeten heerlijk van elkaar blijven genieten en die dip mag er zo nu en dan echt wel zijn zolang die maar niet de boventoon heeft en OOIT MOET HET JULLIE TOCH LUKKEN!!!
Oja waar ligt schoorl eigenlijk wij wonen in het oosten lijkt me een beetje de andere richting op of niet?
Spreek je snel weer ,en we gaan er gewoon weer voor. groetjes pluk

Hoi Pluk,
Hoe gaat het ermee?
Wij zijn nog niet zo lang bezig voor een kindje,,,zo`n 4 maanden ongeveer! Maar ik ben wel al vanaf juni vorig jaar met de pil gestopt en tot op heden is mijn cycles nog een rommeltje! Daarom ben ik in de eerste instantie ook doorgestuurd naar de gyn, maar die heeft meteen ook het zaad van mijn vriend laten onderzoeken!

Als ik gewoon een eisprong heb moeten wij over 4 maanden terug komen voor verdere vruchtbaarheidsonderzoeken! EN als ik geen eisprong blijk te hebben krijg ik clomid! Het is dus nog even afwachten!

Schoorl ligt in het noorden vlakbij bergen ik weet niet of dat je wat zegt?? Het was in ieder geval erg gezellig! Dat is echt een plek waar veel ouders met kinderen komen, dus onze fantasieen sloegen wel even op hol!! Heerlijk vind ik dat!!

Hoi Pluk,

Toevallig dat ik hier even zat te kijken nu en je bericht zag. Mijn "probleempje" lijkt natuurlijk in niks op dat van jullie maar toch lees ik hier uit belangstelling regelmatig even mee.Wij zijn nog maar 5 maanden bezig en hebben gelukkig al twee gezonde en geweldige meiden. Voor de meesten op dit forum is dat niks natuurlijk. Zit vaak op het zwangerworden-forum. Ik wil je heel veel succes toewensen en de anderen ook natuurlijk en hoop dat jullie binnenkort naar het zwangerzijn-forum kunnen verhuizen. Zal jullie blijven volgen, oke?? Groeten, Hendrika.....

Terug
Bovenaan