Hoi pluk,
Wat super dat jullie al een zoontje hebben, maar dat maakt het verlanen naar nog een kindje niet minder groot kan ik mij zo voorstllen, dus ik gun het jullie als ieder ander hoor!
Dat van die 4-ling zei mijn gyn denk meer omdat ik wel aan de clomid wilde, omdat ik daar zulke positieve verhalen over had gelezen van meiden waarbij het daarna raak was!! Maar hij wil er eerst zeker van zijn dat ik zelf geen eisprong heb, omdat het risico anders te groot is vandaar!
Ik heb ook zo nu en dan even een dip hoor,,vooral als mijn ongi er weer is en zo`n 10 dagen erna, want dan staat de boel voor mijn gevoel een beetje stil! Ik vind het wel fijn dat het nu wat beter weer is, dan geniet ik weer met volle teugen van al het mooi`s van het leven!
Vandaag zijn wij naar de klimduinen geweest in schoorl ken je dat?? Heel leuk en dan fantasteren wij samen over hoe het zal zijn als wij hier met ons kind lopen...kriebels krijg ik daar van in mijn buik!! We willen het zo graag en verlangen er enorm naar! het enige wat je kunt doen is genieten van het leven, van elkaar en de klussen!!
Suc6 liefs moi xxx