Claudy, steffie, el en luna

Hoi Meiden, bedankt voor jullie reactie maar helaas is moet jullie en mezelf weer teleurstellen, ben inmiddels ongi.
Ik voel me shit, ga dadelijk met een zak chips op de bank zitten. (ik wilde eigen lijk lijnen!)
Meiden nogmaals bedankt voor jullie medeleven!

LIefs molly.

Hè Molly wat rot. Verwen jezelf maar lekker hoor als je daarvan opknapt. Dat lijnen komt een andere keer wel! Of misschien word je over een paar weken wel verrast met een goed bericht en dan word je verschrikkelijk dik! Ik gun het je/jullie van harte.
Voor nu even heel veel sterkte meis'!
Liefs, el.

Hoi Molly,,

Wat een rot moment dan weer he?? Eet die zak maar lekker leeg hoor!! Jammer dan,,morgen maar weer wat minder eten!! Nu heb je het even nodig!! Ik had zondag mijn ongi en heb weer een heleboel overgebleven paaseitjes naar binnen gewerkt!!!

Sterkte

Liefs moi

ja dat doe je als je je niet goed voelt he, lekker veel (slechte) dingen eten doe ook maar lekker!
Echt balen he dat je dan weer ongi bent,en dan komt er nu dan weer zo,n lange mnd aan met onzekerheden,maar misschien ( en ik hoop t echt voor je) is t de volg.mnd t wachten waard geweest.
Veel sterkte!

ps. Ik heb altijd de neiging om nieuwe kleren te kopen wanneer ik weer eens ongi geworden ben, word langzamerhand wel een duur grapje (haha)

Terug
Bovenaan