claudy

Hee claudy
Ik zal hier maar even antwoord geven want het is anders zo terug zoeken.
Ik heb ovulatietesten van clearbleu gehad en van het kruidvat ik weet niet hoe die heette het was een witte verpakking met gekleurde strepen,ik ga ze ook weer halen.

Ik heb ook een rondreis gedaan,eerst 5 dagen naar luxor voor een cruise en daar alle bezienswaardigheden bekeken,toen met de nachttrein 2 dagen naar cairo voor het museum en de pyramides en toen met de bus 5 dagen naar hurghada om lekker uit te rusten op het strand.
En ik verzeker je dat uitrusten heb je echt nodig want het was een zeer vermoeiende vakantie(voor mij in ieder geval want ik heb een dag voor we vertrokken een curretage gehad)maar het was zeker de moeite waard ik denk er nog altijd met heel veel plezier aan terug.
wanneer vertrek je???
Liefs miranda

Hee Miranda,

Ik denk dat ik ze de volgende ronde ga kopen, mijn temp ging vandaag van 36.4 naar 36.9 dus ben ik al te laat. Maar ja wel optijd geklust gelukkig.

We vertrekken 17 juni in de middag en komen 2 juli weer terug. Wij gaan dezelfde rondreis maken als jij gehad hebt. Echt leuk zulke toevalligheden. Ik ben erg benieuwd van wij houden wel van de oude tijd farao's en de romeinen. Voor we weggaan heb ik nog een paar dagen om goed uit te rusten, die heb ik zo te horen wel nodig!!

Ga nu CSI miami kijken tot morgen!!

liefs Claudy

Terug
Bovenaan