Claudy

Hooi Claudy,

Al terug van de Gyn? Hoe wat het, heb je een beetje goed nieuws gehad? Ik heb aan je gedacht hoor, ben heel benieuwd. Laat je wat horen?

Liefs Molly

Hee Molly,

Ben net thuis nog ff langs HA geweest voor vaccinaties voor vakantie.

Ik heb geen enge ziektes!!! Geen HIV geen Hepatitis en geen Chlamydia!! Echt een opluchting.

Voor de rest was alles goed. Alleen moest progesteron op dag 21 prikken omdat ik normaal gewoon regelmatig ben. Maar het viel op de dag van mijn ei, dus nog te laag. Dat moet dus worden herhaald. Vandaag is het dag 24 en ze zag aan mijn tempcurve dat mijn ei gesprongen was (ik lees mijn curve gelukkig goed af). Dus nu moet ik morgen prikken en op vrijdag als ik dan nog niet ongesteld ben. Zo hoef ik niet nog een keer te wachten mocht het morgen nog te vroeg zijn.

Wat mijn mannetje betreft heeft hij genoeg zaadjes, meer dan de helt leeft. Dus goed zaad. Alleen was de beweeglijkheid redelijk dus niet optimaal. Maar ze zei dat daar wel wat aan te doen is. Eind juli moet hij dus nog een keer zaad inleveren voor een test na opwerking om precies te gaan bekijken hoeveel van het goede gedeelte bewegen en hoe goed ze bewegen. Is dat dan nog steeds redelijk dan zal ze IUI adviseren. Dus dat horen we 9 augustus.
Maar eerst een belafspraak voor mijn progesteron gehalte volgende week donderdag. Om met echt bewijs (bloed) te kijken of ik wel een eisprong heb.
Wat een opluchting ik was vandaag zo zenuwachtig dat ik er gewoon misselijk van werd.... Maar het gaat weer, door het goede nieuws. Toch hoop ik dat het via de normale weg gebeurd, is nog altijd leukst zonder hun hulp. Jammergenoeg verloopt het niet altijd zo makkelijk.

Hoe is het met jou?

Veel liefs Claudy

Hoi Claudy,

Wat geweldig zulk goed nieuws joh!! Echt een opluchting dan he?

Ik moet morgen op dag 24 bloed prikken om te kijken of ik het progestron gehalte in orde is en ik dus een eisprong heb gehad deze maand! Vrijdag een belafspraak, spannend dus weer!!

Liefs moi xxxx

Hoi Claudy,

Fijn dat je goed nieuws hebt meid, was je mannetje zeker ook wel blij mee.. Valt er een hele last van je af he. Misschien word je wel spontaan zwanger op vakantie wanneer ga je, en naar welk land ga je wel niet ivm die spuiten?

Liefs Molly.

Hoi Molly en Moi,

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden!!!!
Spannend he Moi kijken of we echt een eisprong hebben. Ik moet helaas wel iets langer wachten dan jou maar ik kan mijn geluk nu niet meer op dus dat vind ik helemaal niet erg.

Ik ga 17 juni naar Egypte!!! Lekker de oudheid in duiken. Dat vind ik zo'n geweldige tijd (de farao's en de Romeinen). Ik moet gevaccineerd worden tegen hepatitis A, DKTP en buiktyfus. Dus komende tijd word ik lek geprikt. Wel een nadeel men weet niet wat het effect op de embryo is want je lichaam gaat dan antistoffen maken. Maar ik weet niet eens of ik zwanger ben, maar mocht het zo zijn dan moet ik goed opletten. Maar alles komt goed Ik heb goed nieuws gehad!!

Ik "lees" jullie morgen weer. Ben beetje moe dus ik duik er vandaag vroeg in!

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan