Claudy

Hee meissie,
Ik ben even niet op het forum geweest omdat ik voor mijn man moest zorgen maar wat vreselijk voor jullie.
Fijn dat je moeder zo'n schat is! Ik wens je alle sterkte van de wereld meid!
Liefs Inge

hoi Inge,

Het gaat gelukkig al stukken beter met ons. Dus ik kom gezellig weer bij jullie beppen.
Hoe gaat het nu met je man? Is dit voor hem veel beter? Voor jou denk ik wel nu hoef je niet meer zo te rennen en te vliegen. Hoop dat het snel weer beter gaat!!!

Liefs Claudy

Hoi,
wat goed van je dat je er zo positief tegenover staat. Je hebt helaas weinig keus.
Mijn man voelt zich beroerd door de medicijnen. Hij is zo dizzy dat hij niet alleen aan de wandel kan. Dus als ie naar het toilet moet, tanden poetst, enz. help ik. Ik ben er erg druk mee maargoed hij kan er ook niets aan doen. Ik zorg lekker voor hem.

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?

Liefs Inge

Hoi Inge,

Wij houden het hier wel rustig. We gaan in ieder geval lekker uitwaaien op het strand. Een stevige wandeling maken. lekker hoor. En de nieuwe serie van friends kijken heb hem vandaag gekocht. Echt leuk en lekker ff lachen. Kunnen we nu wel gebruiken.

Wat moet je man nu wel allemaal niet doorstaan zeg! O ik hoop zo dat hij snel beter wordt. lijkt me niks om afhankelijk te zijn terwijl er eigenlijk (op zijn hernia na dus) niets aan je mankeert. Hoe gaat hij daar mee om??? Maar gelukkig ben jij er om hem lekker te verwennen en te verzorgen. Want dat mag hij straks bij jou doen als je zwanger wordt. hahaha.

ga jij nog iets anders doen dit weekend?

Liefs Claudy

Goedzo! Ga maar lekker genieten! Dat is de beste remedie!
Met mijn man gaat het al ietsje beter. Hij is niet meer zo beroerd en kan alweer een beetje tv kijken vanuit zijn bed. Hij ligt beneden in zo'n ziekenhuisbed en ik heb de schuifpui lekker open dus dan is ie ook een beetje buiten.
Liefs Inge

nou het ziet er hier naar uit alsof het zo gaat regenen! maar erg lekker weer gehad vandaag zeg!

Wat fijn dat het beter met je man gaat. Nu hij ook tv kan kijken gaat de tijd voor hem misschien wat sneller. Dit is iig veel beter dan in zkh kan hij ook van het weer genieten.

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan