Claudy

Hey Claudy
Ja, handig hoor, ik hoef niets te doen in het huis. Mijn moeder helpt me met uitpakken en alles, maar ik hoef niet veel te doen. Ik heb zo'n hekel aan rommel, dus dat komt goed uit!

Wat leuk dat je al een wiegje hebt gekocht! Tuurlijk, gewoon doen! Waar heb je hem gekocht? Ik heb het wiegje wat wij hebben, via marktplaats gekocht, omdat ik nergens wiegjes in winkels vond. De laatste tijd zie je wel vaker wiegjes. Watvoor kleur is het wiegje? Dat scheelt echt, van 150 voor 60!

Is dat nu al weer, zomercarnaval? Een jaar gaat altijd zo snel voorbij. Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden met Stefan (m'n man, toen nog m'n vriend) in Rotterdam was en toen was het ook: echt superdruk!! :)
Met wie ga je? Je vriend?

Grappig dat jouw ouders uit de buurt van de Canarische eilanden komen. Heb jij dan ook dat je eigenlijk veel meer van lekker warm weer houdt? Mijn moeder komt uit Duitsland, m'n vader is gewoon Nederlands. Heb je nog familie daar? En ben je daar ook weleens geweest?

Ik heb voor de komende tijd niet echt veel gepland, ik ben veel te moe, maar ik zou echt heel graag nog een weekje weggaan! Al is het maar naar Duitsland of zo, allemaal lekkere dingen kopen mmm Het eten in het buitenland is veel lekkerder dan in Nederland.

Hoe oud ben jij eigenlijk? (niet dat dat uitmaakt natuurlijk, maar ik was er gewoon nieuwsgierig naar)

tot gauw!
liefs, Leah

Hee Lievie!!

Sorry voor mijn verlate antwoord! Was gister naar sixflags met een paar collega's, dat was echt leuk. Met ook nog mooi weer.

Het wiegje heb ik bij ebay gekocht. Een rotan mand op een standaard met wieletjes eronder. De Bekleding is wit en er zit ook een hemeltje aan met een grote strik erop. Echt heel mooi. Ik had hem al vorig jaar gezien bij prenatal en nu zag ik hem nergens meer. Vandaar dat ik hem gelijk gekocht had toen ik hem zag.

De tijd gaat snel he? Kan me ook nog herinneren dat het nog kort geleden was de vorige carnaval. Maar ik hoop dat het lekker weer wordt. Wij gaan meestal met zijn tweeen en komen daar mijn familie tegen. Echt supergezellig. Vindt het altijd jammer alsik het een jaar moet missen door vakantie of slecht weer ofzo.

ik hou zeker van lekker warm!!! heb het vreselijk koud hier in de winter en soms is het zo erg dat ik zelfs in de zomer een trui aan heb. hihihi Een beetje een koukleum... Daarom had ik het in Egypte niet slecht het was daar bijna 40 graden overdag. Dat voelde echt goed.

misschien kunnen jullie naar duitsland als je in je tweede trimester zit. Als het goed is ben je dan niet meer zo moe en heb je extra energie. heb jij nog veel familie in duitsland?? Ik nog wel veel in Kaapverdie. Die zie ik wel weer als ik met Danny daarheen gaat.

Ik ben trouwens 24 jaar en wordt in oktober 25.

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan