Claudy

Hoi Leah,

Ik wilde net vandaag een berichtje voor je zetten. Had je gemist.

Ja ik vindt het erg jammer dat mijn gyn nog geen IUI wilde doen. Maarja ik kan haar niet dwingen. Een HSG is een hysterosalpingografie een moeilijk woord voor baarmoederfoto. Ze spuiten dan een vloeistof in je baarmoeder en volgen dat, zo kunnen ze zien of je eileiders open zijn en alles goed doorstroomt. Ik ga haar morgen bellen om het aan te vragen. Dit hoort namelijk voor je 6 mnd rust gedaan te worden....

Ik vindt het erg dat mijn zus dit moet meemaken, ze was zo anders en genoot van het leven. Nu lijkt ze net een junkie, zo verwaarloosd. Pas als ze zelf door heeft hoe erg het is kunnen we wat voor haar betekenen. Echt jammer. Maar het gaat wel goed met haar ze is sterk.

Leuk he zoveel nichtjes en neefjes. Heerlijk, ik heb al mijn oefening achter de rug. Vaak vragen mensen aan me hoe het komt dat ik zo rustig ben met pasgeborenen en ik ze gewoon durf te pakken. Dat komt door al mijn nichtjes en neefjes. oefening baart kunst he? hahahaha.

In 2005 word ik moeder hoor, ik geloof erin en heb moed. Het komt zeker goed met hulp van moeder natuur en God.

Ik laat je morgen wel ff weten hoe mijn gesprek afliep met de gyn.

Liefs en knuffels,
Claudy

Terug
Bovenaan