Claudy

Hoi Molly,

Ik kan het nog volgen hihihihii

Ja het is precies zoals je schreef. Je kunt nooit plannen want stel dat je zwanger bent enz enz.... Heel frustie is dat. Wij hebben ons huis gekocht op het krijgen van kindjes dus te groot. Maar nu denk ik weleens om het te verkopen en kleiner te gaan, maarja wat doe je dan als het toch gebeurt...
Dus moeten we geduld hebben (ja en die hebben jij en ik genoeg, met alles wat wij meemaken in de MMM).
En wat je zegt je wilt een leuker huis en dat is altijd duurder dan wat je nu hebt, kun je dan nog kinderen veroorloven? Aangezien ik wil blijven werken (partime) alsze er zijn moeten ze naar kinderopvang en dat is echt duur. Ik ben namelijk voor mijn werk verhuisd naar Leiden en de rest van mijn familie zit nog in Rotterdam. Dus die kunnen mij dan niet helpen, tenzij ik terugverhuis maar dan geef ik een topbaan met hele leuke collega's op. Moeilijk he? Misschien komt het daar ooit op neer. Maarja wat komt dat komt en we blijven gewoon positief want het is niet voor iets kleins maar voor onze grote wens een ukkie in onze armen!! Dus daar gewoon aan blijven denken en dan komt alles goed.

Bedankt voor het "luisteren"!!! Wat een opluchting.

Veel liefs CLaudy

Jij ook bedankt he, kennen we effe lekker tegen elkaar aan "zeuren". Manlief heeft nog steeds veel pijn, moet eerlijk bekennen dat ik wel eens denk stel je niet aan. (ben ik nu een slechte echtgenote?) Maar ja ik heb ook makkelijk praten natuurlijk ik voel het niet. Ik hoop maar voor hem (en ook voor mezelf) dat het snel beter gaat.

Lekker weertje he, ga ik nu ook effe van genieten.
Liefs Molly.

Terug
Bovenaan