Claudy

Hoi Claudy, ik heb vandaag weer een computer aan de haak kunnen slaan. Ben even naar mijn ouders huis gefietst en zit nu in de kamer van mijn zusje. morgen is mijn echo en je mag wel weten wat het wordt! Ik hoop dat ze het kunnen zien. Het is gewoon een soort "raden" dat ik denk dat het een jongetje wordt. Bij mijn zoontje dacht ik dat het een meisje zou worden maar dat had ik helemaal verkeerd. Misschien nu weer!!! :)
Spreek jij ook dat soort portugees? Wanneer ga je weer naar Kaapverdie?
Kun je ook hierogliefen schrijven?

Ik vond de Passion of Christ wel goed. Sommige stukjes waren een beetje eng, zoals ik al zei, (daar sloop een eng mens, de duivel, rond) maar ik ben toch al niet iemand die van enge stukjes houdt dus misschien vind jij het meevallen. Over de Exorcist had ik ook weleens wat gelezen. Het is een heel occulte film he.
De film The Passion was gelukkig ondertiteld, ik vind het wel knap dat ze het zo natuurlijk mogelijk hebben geprobeerd te maken door de originele talen te gebruiken. Ik vind Aramees/ Hebreeuws een hele mooie taal om te horen.

Ik ben echt een bangerik hoor wat enge films en soms ook boeken betreft. Dan durf ik niet meer naar boven en dan hoor ik overal geluiden die je normaal niet eng vindt :) haha

Wanneer ben je jarig? Deze maand nog? Ik word in November 26. Nou, morgen is de echo en ik hoop dat ik je dan heel gauw terug kan schrijven!!!

Veel liefs
Leah

p.s. jouw kindje komt er ook aan!!!!

Hoi leah,

Zo dat is snel zeg (maar erg leuk). Ik hoop ook dat je kindje ff zijn of haar beentjes van elkaar houdt zodat jullie kunnen spieken wat het wordt! Als mijn kindje komt wil ik het ook erg graag weten maar de familie hoort het pas na de geboorte en de naam trouwnes ook. Die staan al helemaal vast voor beide geslachten, toen we begonnen gingen we er natuurlijk vanuit dat het snel zou gebeuren. Tsja kan niet in de toekomst (gelukkig maar) kijken. Maar ik heb nog steeds goede moed.

Ja ik spreek ook dat soort portugees maar kan het veel beter verstaan sommige woorden weet ik niet omdat ik die heel weinig gebruik. Hierogliefen kan ik een beetje schrijven maar alleen de woorden die ik tot nu toe behandeld heb in het boek.

Ja the excorsist is een occulte film ja, een meisje dat door de duivel bezeten raakt. Maar die kijk ik nooit meer! Hhahahaa. Ik ben niet zo bang normaal maar als ik s'avonds alleen thuis ben en ik hoor een geluid dat er niet hoort dan maak ik mezelf helemaal gek. En durf dan niet meer mijn bed uit,hahaha echt gek ben ik hoor ik jut mezelf dan op (onbewust).

Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar the passion, ga hem dit weekend kijken en vertel je wat ik ervan vindt.

Ik ben 22 oktober jarig, nog net een weegschaaltje. Misschien krijg ik dan wel de grootste kado die ik ooit kan krijgen van Danny een kindje van ons samen. We hadden al vroeg besloten dat het alleen een kindje wordt van ons twee dus we gaan in de mmm niet zover als adoptie of donorzaad. IVF wil ik trouwens ook niet omdat ik dat niet natuurlijk vindt. Al die rothormonen en eigenlijk Gods en natuurs werk uit handen nemen, ben ik geen voorstander van.

Tot gauw lievie en veel plezier bij de echo morgen!!!!!

Liefs en knuffels,
Claudy

Terug
Bovenaan