Clautjuh85

Hoi Claudia,

Gezellig dat je meekletst! Wat een verrassing zal die echo geweest zijn. Super nieuws natuurlijk en meteen 4 weken verder dan je gedacht had.

Hoe voel je je  er verder onder? En je eerste kindje hoe oud is dat nu? Ja ik weet het ben nieuwsgierig.

Groetjes Nanda, mv Tess en 12+5wk zwanger

Het was idd een aangename schok, me vriend en ik zaten echt allebei met grote ogen te kijken, want daarvoor hadden we eigenlijk altijd veilig sex op 1x na dat de condoom was geklapt.. Dus blijkt maar weer dat we erg vruchtbaar zijn..

Maar natuurlijk erg leuk! Ben blij dat ik niet de hele zomer hoogzwanger ben hihihi.

En Chelsey is afgelopen donderdag 2 jaar geworden, dus die snapt er nog niet echt wat van, ze is wel mee gegaan met de echo en ze zag een baby, maar snapte niet dat die in mama d'r buik zat.. Maar genoeg tijd om het haar te leren hihihi..

En hoe staat het bij jou? Geplanned? (sorry weet natuurlijk bijna helemaal niets, de lijst in de zwangeren sectie juni 2009 uitgerekend is erg lang, heb niet alles gelezen...

Groetjes Claudia

Hoihoi,

Deze zwangerschap was zeker de bedoeling, maar dat het zo snel raak zou zijn dat hadden we niet verwacht. De vader van mijn dochter heeft ons tijdens de zwangerschap al laten vallen en ik heb haar, met hulp van mijn familie, alleen groot gebracht. Dat was zwaar, ze is niet de makkelijkste. Begin dit jaar heb ik mijn huidige vriend ontmoet en het klikte zo goed dat we al snel gingen samenwonen. Ook tussen Tess en hem is het koek en ei, super om te zien. We hebben na de verjaardag van Tess besloten om te stoppen met de pil, ik heb nog even doorgeslikt om niet tijdens de vakantie ongesteld te zijn en meteen daarna was ik zwanger. Kon het eerst nog niet geloven, vooral omdat de testen maar vaag waren.

En nu zijn we al weer bijna 3 maanden verder, al ik terug kijk vliegt de tijd, maar het is ook nog een lange weg tot juni. we kijken samen erg uit naar het kindje.

Tess is van augustus 2006, wat worden ze snel groot hè??

Ik ga nog even werken en dan snel naar huis, zwarte piet is op het kdv geweest en wil alle verhalen horen!

Groetjes Nanda

Mooi voor je dat alles op z'n pootjes is terecht gekomen met je dochter en je nieuwe vriend, dat is natuurlijk altijd afwachten hoe kinderen reageren op nieuwe gezichten.. Maar heel spannend dus!!

Dan kan je deze zwangerschap iniedergeval gaan genieten ipv druk maken om hoe je het in je eentje moet gaan rooien..

Heel veel plezier dus deze zwangerschap!!

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan