cleanen!

He hallo allemaal!
Ik had eigenlijk een vraagje , ik wil graag stoppen met de pil, maar nou hoorde ik laatst dat je de eerste drie maanden je lichaam moet cleanen voordat je gaat beginnen! Kan iemand mij helpen???
 
Hoi Anoniempje,

Dit hoeft helemaal niet hoor. Ik vroeg dit ook aan mijn dokter maar volgens hem is dat een fabeltje en kun je gewoon de natuur zijn gang laten gaan!!

Groetjes Frederique
 
Hoi,

Het hoeft inderdaad niet zo te zijn.
Ik ben ik februari gestopt met de pil, in maart(na 21 dagen) nog ongesteld geworden. En nu ben ik zwanger.
Na 15 jaar de pil te hebben geslikt.

Maar ieder mens is uiteraard wel verschillend

Succes,
Groeten,
Patricia
 
hoi,
Mijn dokter rade me ook aan om eerst drie maanden te stoppen maar ik kon dit echt voor geen meter vol gehouden en ben metten begonnen met klussen. Hij vertelde me naderhand dat dat alleen was om de uitregrekende datum precies vast te kunnen stellen mocht ik meteen zwanger raken. Toen dacht ik echt, als ik daarop moet wachten, wat maakt het mij nou uit waneer het komt als het maar gezond is.

Bij deze, veel plezier met klussen.
Ank
 
hallo allemaal,

Wat vinden jullie van het volgende:

In januari gestopt met de pil en na vijf weken werd ik ongi (dus een week later dan dat ik normaal had) In maart had ik mijn ongi na gewoon vier weken en dus niet zwanger, maar ik ben nu al twee en een half week over tijd! Ik ben erg moe, een beetje misselijk sochtend, ik heb niet zo veel trek in eten en ik heb een opgezet buikje en last van een beetje afscheiding! Zou het mischien toch kunnen...............

Bedankt voor jullie reactie!

ps We hebben daarna (na mn laaste ongi)ook geen sex meer gehad omdat ik gewoon te moe ben of mn man is te moe en we gaan het niet doen omdat het MOET.
 
Hoi anoniempje,
Mijn eerste reactie is TESTEN!!!!
Het is alleen wel dat na het stoppen met de pil je je eigen cyclus nog moet vinden en dat kan best even duren. Het lijkt mij alleen wel dat als je de laatste tijd geen sex meer hebt gehad je niet zwanger kan zijn maar ja.....wie ben ik, misschien heb ik het toch wel mis. Ik denk dat jij op het moment ook denkt van, heb ik het nou goed of niet. Die onzekerheid is ook maar slopend dus ik zou toch zeggen, gooi er een test tegenaan dan weet je het in ieder geval ( bijna ) zeker. Ik vind het trouwens echt knap van jullie dat jullie niet klussen omdat 'het moet'.
Sterkte en ik hoor het wel.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan