Clear bleu nog steeds 1-2 weken.

Hallo allemaal,<br />Afgelopen zondag heb ik een CB gedaan, dag NOD en die gaf 1 tot 2 weken aan. Vanmorgen ( half 5 omdat ik weer niet kon slapen) weer een nieuwe gedaan, maar staat nog steeds op 1-2 weken. Dat maakt me heel onzeker. Eisprong was 22 aug. Ik heb een lange cyclus van ong 40 dagen. Hij zou nu toch 2-3 aan moeten geven? Of klopt 1-2 weken? Ik ben zo bang dat het mis gaat. Heb verder geen last van kwaaltjes, maar ook geen bloedverlies. Heeft iemand dezelfde ervaring? Moet ik over een paar dagen nog eens proberen? 22 sept hebben we de eerste vroege echo .<br />Liefs Tessa<br />
 
Hey, ik zou zeggen na aankomende zondag zou je 2-3 moeten zien staan omdat je zegt cyclus van 40 dagen ongeveer. Maar maak je niet te snel druk, je verliest geen bloed wat goed is en heb je kwaaltjes? Heb wat vertrouwen Meis (al begrijp ik je heel goed na 6x zwangerschap maar 2 kindjes, de 3e is onderweg) ik denk aan je
Pa kwaaltjes kan ook met 6-8 weken pas een beetje komen
 
Bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met de zwangerschap van je 3e kindje.

Ik ben wat duizelig soms, moet vaak plassen en slaap slecht, maar dat kan natuurlijk ook door de spanning komen. Ik word zo onzeker van die testen.
Ik heb inderdaad geen bloedverlies en ook geen heftige krampen. Ben gewoon bang dat HCG niet snel genoeg stijgt omdat er na 6 dagen nog steeds 1-2 weken staat..
 
Zou idd de test maandag nog x herhalen dan zou die dus idd 2-3 moeten aangeven. Zwangerschappen zijn spannend en eng tegelijk. Heb 2 jongetjes en nummer 3 is in de planning maar vanaf moment van wanneer gaan we er weer voor is dat alweer spannnend. En kwaaltjes kan heel lang duren voordat je wat merkt.
Bij mijn 1e eerste 8 weken nergens last van.
 
Kwaaltjes beginnen vaak pas goed na 6/7 weken. En die wekenindicator klopt niet altijd. Er is een enorme spreiding in hoe snel vrouwen hcg aanmaken. En de blokken die clear blue gebruikt zijn ook best ruim. 
Je kan best bij de eerste test aan de ondergrens van het 1-2 weken blok gezeten hebben en nu aan de bovengrens. Gewoon na het weekend nog eens testen. En daarna loslaten. Want positief is positief. Meer testen geeft alleen maar onzekerheid. Het maakt je niet meer of minder zwanger. Je kunt een succesvolle zwangerschap niet voorspellen door meer te testen (mensen die knalpositieve testen hebben krijgen ook gewoon miskramen) en ook klachtjes voorspellen niks. Je kan het hele eerste trimester niks voelen en toch een gezonde baby krijgen, of jezelf helemaal kapot kotsen en toch een miskraam krijgen. De enige twee dingen waar je op kan letten zijn bloed en hevige krampen. 
Ik snap hoe onzeker het is hoor. Ik ben bekend met miskramen en moeilijk zwanger raken. Die eerste 10-12 weken zijn zo ontzettend spannend! Loslaten werkt wel het beste. Gefeliciteerd trouwens!
 
Terug
Bovenaan