Clear Blue 1

Goedemorgen dames,

Ik heb net met Clear Blue getest maar negatief. Ik ga nu pas weer testen als ik er zelf helemaal gestoord van wordt, wel snel weer denk ik dus. Ik wordt hier gek van. Of geef me a.u.b. een positieve test of laat me ongi worden, hier wordt je stapelkrankjorum van. Over 3 dagen nog maar een keer testen. Woensdag 9 juni was mijn NOD.
Mijn vaste afsluiter..........

Groetjes "weet het niet meer" Biaggi
 
hallo biaggi

ik heb vaak gehoord dat je eigenlijk pas na een dag of 10 kunt testen om er echt zeker van te zijn (dan heb je blijkbaar voldoende hcg in je urine) ik weet er zelf alles van hoe het is om te moeten wachten, maar misschien is het het wachten waard, en kost het je niet zoveel geld aan testen.....
kwas zelf tot 2 x toe 9 dgn overtijd...en ik heb met mezelf de afspraak gemaakt pas te testen bij dag 10....moeilijk hoor.... hopelijk kun je nog wachten tot de 19e....en blijft je ongi uit...

succes !!!!
xx kimpansee
 
Hallo Biaggi,

He dat is balen zeg. Hopelijk blijft je ongi weg, en kan je over een paar dagen zeggen dat je hartstikke zwanger bent. Hoe voel je je verder?? Heb je wel bepaalde tekenen?? Ik blijf nog even voor je duimen hoor.

Liefs Vanessa1
 
Bedankt voor jullie reacties.
Vanessa1, vlagen heel af en toe van misselijkheid/duizelig, moe en gevoelige tepels. En de ene keer wil mijn stoelgang wel meewerken, en dan ook gelijk dunner, en de andere keren zit het muurvast. SORRY VOOR DE SMERIGE DETAILS. Heb het zo netjes mogelijk proberen te omschrijven. Mijn vriend gaat morgen voor 14 dagen weg voor z'n werk denk dat ik op vaderdag weer ga testen als het dan raak is heeft het nog een extra tintje. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Biaggi
 
Ank, je was mij te snel af.
Dit is de eerste keer dat ik overtijd ben. Mijn ha zal ook wel zo iets hebben van dat ik maar even moet afwachten. Dus wacht ik maar "gewoon" even af. Mijn vaste afsluiter....

Groetjes Biaggi
 
Hoi
Jammer ik had gehoopt dat je nu wat meer zekerheid zou krijgen.
Ik heb mijzelf beloofd om nu niet meer voorbarig te zijn en gewoon wachten tot ik een redelijke periode overtijd ben voor ik ga testen.
Dat ik zo vreselijk moe ben zou ook hooikoorts kunnen zijn mijn neus zit al dagen potdicht(zuurstofgebrek!!?)
over een paar dagen kunnen we weer een stevig potje vrijen, nog een voordeel; ik blijf nog even bij jullie, guys.

liefs Jeanette

 
Ha die Biaggi,

Je zou er inderdaad niet goed van worden he? al dat negatieve getest daar heb je nu niks aan je wilt resultaat en het liefst een posittest.

Misschien inderdaad beter om nog tot de 20e tot vaderdag te wachten...

Blijf voor je duimen meid, en hou de moed erin!

Liefs: Chili
 
Terug
Bovenaan