Clear Blue Digital - Goed of Niet?

Hallo allemaal,

Ik heb gister, zaterdagmiddag, een CB digital test gedaan. "Niet Zwanger".
Ben 1 dag overtijd en we hebben goed geklust afgelopen maand :) ook met behulp van een ov test.

Wie heeft er nog meer ervaring met zo'n CB digital test?
Ik heb geduld hoor, morgen haal ik bij de kruidvat wat testjes en doe het dinsdag opnieuw indien ik nog steeds niet ongesteld ben geworden.

Zou graag jullie ervaring willen lezen!

Even een kleine samenvatting; In maart heb ik een MA meegemaakt, in mei begon mn cyclus weer te lopen. En zijn weer rond m'n ov extra gaan klussen sinds juli.

Liefs,
RS
 
Toen ik zwanger was van Dani gaf de clear bleu plusjestest vaag positief aan en de digital niet zwanger...

Pas vier dagen later vertelde de digitale dat ik zwanger was dus goed dat je positief blijft  :)



Succes!
 
Hmm..ja ik lees het nu ook op diverse sites over de digital test van cb...niet veel positieve reviews iig.
Heb vanmiddag die van de kruidvat gehaald, ben nu bijna 3 dagen overtijd...morgenochtend testen! Wel spannend :)
Ja, ik weet heel goed dat mijn lichaam mij ook voor de gek kan houden. Ons systeem is zoiets en aparts...uniek hoor, om vrouw te zijn (lol).

Ben erg benieuwd, thanks iig voor je reactie!
 
De beste zijn van de kruidvat. Die van 2 voor 5 euro. Zijn het gevoeligste. En ik heb al heel wat testen versleten.......
 
hallo,

Ik ben nu 7 dagen overtijd en heb een cyclus van 32. Ik heb al 3x met de CB test getest en nog steeds negatief.. Ik dacht altijd dat de CB testen het beste waren..

liefs

L
 
Hai..Ja vanmorgen getest, ben inmiddels 5dgn over tijd..en nog steeds negatief :/ nu de kruidvat test gedaan EN de cb digital...

Laat die ongie dan maar gewoon komen, want nu wordt ik onzeker :(
 
Terug
Bovenaan