Clear Blue digitale test ??

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik heb vanochtend een digitale test gedaan van Clear Blue; hij gaf na héél lang denken "niet zwanger" aan, maar op het teststaafje stonden 2 blauwe streepjes; één heel duidelijk en één heel vaag; is dat dan toch niet zwanger?

Ik heb net een normale Clear Blue test gedaan en daar had ik een heel vaag kruisje dus dat is dus zwanger, maar ik moet eigenlijk pas morgen ongesteld worden dus vandaar dat ie nog zo vaag is denk ik, maar volgens  de beschrijving is 'vaag' óók zwanger.....

Ik zit nu nog zo in tweestrijd; ben ik nou wél of niet zwanger?! Morgen ga ik weer testen maar elke dag duurt nu zó lang!!!!

Groetjes, Patty

He meis,

Ik heb gisteren ook getest maar dan met de test van het Etos merk. Heb
ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Die bevalt me best.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent want ja ze zeggen een vaag streepje/kruisje ben je toch zwanger.

Ik duim voor je.

Succes

Wen

Hoi,
Je moet de bijsluiter van de test van clear blue (zwanger/niet zwanger) maar eens doorlezen. Daar staat nl in dat je niet naar die streepjes mag kijken, alleen naar de uitkomst in woorden.
Succes met afwachten, ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Liefs Rene

Hoi,

Er zijn testen op de markt die je kunt gebruiken voordat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Misschien een idee om er daar eentje van te halen? De meeste testen zijn pas betrouwbaar als je echt flink overtijd bent, maar sommige kun je dus al eerder gebruiken.

Succes, Michele

het vage plusje op de tweede test die je hebt gedaan wijst erop dat je zwanger bent hoor!!

een streepje, hoe vaag ook, komt er alleen maar als je het zwangerschapshormoon aanmaakt!!

dus, gefeliciteerd!!

zonneke

Hoi,

Volgens mij ben je nu ook zwanger, want een ietsiepietsie
streepje betekent ook het hormoon in je urine.
Ik zou morgen of wat later in de week nog een test doen,
dat heb ik ook gedaan. Bij mij was ie eerst ook heel vaag,
en  2 dagen later zo duidelijk als wat.
Succes!!

xx Syrah

Ikheb vorig jaar na mijn bevalling (helaas al na 18 weken zwangerschap) na 4 weken die test gedaan (had er nog één liggen) juist om te kijken of het hormoon uit mijn lichaam was (ik wist zeker dat ik niet zwanger was). Tets gaf terecht aan NIET ZWANGER, en er waren wel twee streepjes te zien. Dus dat je twee streepjes hebt bij een digitale test zegt helemala niets.

Nog even afwachten meid.

Succes

Miep

Hoi,

Ik heb 2 dagen na mijn gemiste menstruatie ook deze digitale test gedaan en de week erna nog 2x.
Deze gaven allen aan NIET ZWANGER.
3 weken later deed ik er 1 van predictor en deze gaf aan dat ik wel zwanger ben.
Die week erna heb ik een gewone gedaan van Clear blue en deze gaf ook zwanger aan.
Mijn ervaring met Cleaur Blue digitale test,is SLECHT!!
Ik was al zwanger toen ik de digitale tests deed.

groetjes,
CLau

Terug
Bovenaan