Clear Blue loopt niet op. Ervaringen?

<p><span style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Goede morgen,</span></p><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;"> </div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Ik ben mezelf echt helemaal gek aan het maken.</div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Vorige week maandag had ik de positieve test van Clear Blue die aangaf 2-3 weken.</div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Ik heb vandaag weer zo’n test gedaan en nu geeft hij nog steeds 2-3 weken aan..</div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Dit lijkt mij geen goed teken?</div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;"> </div>

Allereerst, gefeliciteerd. Ik zou me geen zorgen maken aangezien hij niet aangeeft dat je niet meer zwanger bent.. dus je bent zeker nog wel zwanger. En het is zeker allemaal pril en het kan alle kanten nog op maar ik zou rustig de echo afwachten. Stressen heeft zo geen zin want elke prille zwangerschap heeft kans dat het alsnog een miskraam of missed abortion wordt oid. Maar daar kun je niks aan doen. 1 ding is wel zeker, nu al stressen is slecht voor je kindje. Dus niet meer testen, zorg voor rust in je hoofd en wacht alles maar rustig af. Komt allemaal goed

Hi! 
Gefeliciteerd!!!
Volgens mij had ik dat ook toen.... te vroeg achter elkaar getest. Maar het klopte wel toen! Dus zou daar niet bang om zijn! 
Jij bent niet zo lang geleden bevallen toch? Of heb ik dat nou helemaal mis. ?
Liefs. 

Ik zou me er niet teveel zorgen over maken... Als je een week geleden 2 weken zwanger was en nu dus 3, is het logisch dat de test nog steeds 2-3 aangeeft! 

Dankjewel meiden! Het is dus nu 1 1/2 week geleden dat ik getest heb, dus ik ging ervan uit dat er nu wel 3+ zou moeten staan. Ik ben nu ook 5,5 weken zwanger.

Klopt! Ik heb een zoontje van bijna 10 maanden

Wat leuk! Wouden jullie dat juist zo snel achter elkaar?? Wij zitten er namelijk ook over na te denken haha. Nu is onze dochter 10 weken... bijna 11! 
En was je meteen weer zwanger?

Waarom jezelf zo onzeker maken door vaker te testen. Misschien was je urine nu gewoon minder geconcentreerd ofzo. Ik weet ook niet hoe betrouwbaar de weken indicatie is van zo'n test. Heb altijd gewoon kruidvat testen gebruikt. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Zolang je geen bloed verliest of dergelijke gaat het allemaal prima en moet je jezelf niet gaan opvreten. ❤

Terug
Bovenaan