Clear Blue, of niet clear?

Hallo allemaal,
Gisteren heb ik een berichtje geplaatst over Clear Blue. Alvast dank voor de reacties! In dat berichtje vertelde ik dat ik onzeker werd omdat ik een berichtje over Clear Bluetesten had gelezen waar het verticale streepje dik was en het horizontale vaag. Ik werd hier onzeker van omdat ik het andersom had: verticaal was vaag en horizontaal dik.

Nu moest ik de test nog een keer doen, voor mijn eigen gevoel en.... Ja , ik hoor er helemaal bij: ik heb nu een dikke verticale en een vagere horizontale!!
Goed, ik ga niet weer een test doen, ik geloof het nu wel, maar mocht ik wel een test doen dan is het niet Clear Blue. Ik vind die Clear niet helemaal clear..
Groetjes!
 
Van harte gefeliciteerd!!! Ik had dit ook met een clear blue test. Bij mij was het horizontale streepje goed zichtbaar en de verticale vaag. Met de test van het apothekersmerk heb ik ook geen goede ervaringen. Die kunnen ook heel laat aangeven dat je zwanger bent. Maar ga er maar lekker van genieten, die testen heb je nu toch niet meer nodig.
Groetjes Daantje
 
Terug
Bovenaan