clear blue test betrouwbaar?

A

Anoniem

Guest
hallo dames..
even een vraagje over de digitale clear blue test...ik heb dinsdag een kruidvat test gedaan waar een heel licht streepje op verscheen..maar na mn miskraam dacht ik dat het vast niet goed had gezien...maar heb wel precies weer de zwangerschapsverschijnslen als de laatste keer..nu had ik de digitale clear blue test gehaald en kon het niet laten om die gister toch al te doen, stond er 'niet zwanger' ?????weet ik ook niet of het helemaal goed is gegaan maar er kwam een uitslag uit..
toen kwam ik erachter dat ik pas vanaf vandaag kon testen volgens de berekeningen..dus toch weer een test gedaan maar dan 1 uit de supermarkt, en daar kwamen wel 2 streepjes tevoorschijn, al wat dikker als die van dinsdag..dus snap er niets meer van...help..

Ik weet niet hoelang het geleden is dat je een miskraam hebt gehad? Soms blijven de zwangerschaps hormenen en symptomen wat langer aan...neem anders even contact op met je ha...

Hoi hoi

Persoonlijk weet ik dat de goedkopere testen eerder positief testen dan die van CB. Die hebben meer hcg nodig dan die van de kruidvat.
Ik heb meerdere verhalen gehoord van mensen die eerder positesten met de goedkopere dan die van CB...zij hebben toch een naam hoog te houden met positesten en moeten zekerheid kunnen geven.

Als je net weer een supermarkt test met 2 streepjes had kun je er echt vanuit gaan dat je zwanger bent. Probeer een CB test eens za of zo. Dan zul je zien dat die ook postief is!

Houd je ons op de hoogte?
Succes!

oke dankjewel :)
ja ik ga het weekend weer de digitale test doen en dan laat ik het jullie weten...spannend hoor....

Dat is ook wat ik inderdaad vaak hoor over CB, dat ze minder gevoelig zijn. Nog nooit gehoord dat iemand er positief mee testte voor de NOD.

Spannend hoor! Loopt het deze maand toch nog op met al die lichte streepjes! Zou super zijn!

Maak je geen zorgen, clearblue is veel minder snel positief! Spannend joh, de vooruitzichten zijn iig goed!! :)

Terug
Bovenaan