Clear Blue test

A

Anoniem

Guest
hoi Allemaal!

Wie van jullie heeft ervaring met de Clear Blue test? Die plus en min aangeeft?
Bij mij geeft die min aan maar op het teststaafle staat 1 dikke streep en een dunne streep.

Kan dit zijn dat die toch positief is omdat het 2e streepje te dun is? of is dit 2e streepje gewoon niks.

Mijn temp wordt ik ook gek van.Als ik smorgens temp (zoals altijd)is die weer laag 36.7 maar een uur later is die boven de 37.00

Wie oh wie weet hier iets van

Wordt gek!!!

veel liefs

Ikkuh80

Hoi,
Over de CB test weet ik niks, daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik heb wel vaker gehoord en gelezen dat je temperatuur altijd omhoog gaat (later), dus als jij altijd om 7 uur tempt en dan in het weekend om 9 uur ofzo, dan zal die temperatuur (in principe) altijd hoger zijn. Dus als ik jou was zou ik gewoon niet na een uur nog een keer tempen. Maar altijd op het zelfde tijdstip.
Groetjes, en ik hoop natuurlijk dat je test gewoon toch positief zal zijn,
Gabrielle.

Kijk eens op www.clearblue.nl, daar vind je erg veel informatie ;)

Ik had ook een clearbluetest, maar dat was zo'n test die een rond en een vierkant venstertje had(die werkt dus niet met plussen en minnen)
Als je de test goed had uitgevoerd zag je een streepje in het ronde venstertje en bij mij kwam er dus ook een streepje in het vierkante gedeelte(zwanger dus)

Je zou ook opnieuw kunnen testen, en dat met je temperatuur is wel opvallend inderdaad.

Veel succes!!

Bij nader inzien heeft Gabrielle wel gelijk met dat temperaturen nu ik erover nadenk..;)

Ooohhh Ikkuh80, om gek van te worden hè!

Ik kan je helaas ook niet helpen geen ervaring met CB.

Het zelf gisteren de romed mid stream test gedaan en zo nega als wat. Dus ik ga maar hopen dat mijn ongi snel door komt zetten want ik weet nu tocht wel zeker dat het niet raak is.

Ik hoop voor jou dat het natuurlijk wel het geval is.

Succes joh en laat wat weten.

Liefs bieb.

Hoi
Dat temperaturen op verschillende tijden, geeft inderdaad niet veel betrouwbare informatie. Het beste is 's ochtends voor het opstaan op hetzelfde tijdstip. Maar ik weet dat het lastig is om niet steeds met die termometer in de weer te zijn; ik heb daar ook last van en van die curve die er uiteindlijk uitkomt snap ik soms al helemaal niets meer. hopelijk heb je geluk, in elk geval sukses

Hallo

Ik had ook een licht tweede streepje maar gaf in venster ook een min aan negatief dus dus je mag niet van dat tweede streepje uitgaan hoe balen dat ook is ik heb het op het internet adres opgezocht van cb

Terug
Bovenaan