Clear Blue test

Hoi Allemaal,
Het is weer even geleden dat ik hier geweest ben maar ik heb lekker genoten van mijn vakantie!

Ik heb even een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan van clear blue ( niet met ochtendurine) en hij geeft een heeeel vaag streepje.. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik weet dat de kruidvat testen gewoon helemaal niets laten zien als je niet zwanger bent.. Maar hie zit dat met clear blue??
Heeft iemand van jullie ervaring met deze testen?

Alvast bedankt!

Groetjes Janneke

hoi janneke,heb je naast de teststreep nog een streep staan??
dan ben je volgens mij zwanger hoor, want een streep is een streep he!
misschien als je twijfelt een digitale doen,die zegt gewoon waar het op staat en dan heb je ook geen twijfels!!
maar ik wil je toch alvast heel voorzichtig feliciteren!!
dikke kus van wendy

Hoi Wendy,
Bedankt voor je snelle reactie.
In alle vakjes staat een streep en in de andere dus nog een hele vage. En ze zeggen idd een streep is een streep.
Maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden, krampjes enzo. Herken  jij dat?  Dus daarom durf ik nog niet zo te hopen.
Misschien moet ik er morgen idd nog 1tje doen.

Spannend in ieder geval!

Liefs Janneke

Hee Janneke,

Ze zeggen dat als je een streep ziet, ook al is ie maar heel licht, dan is het toch een streep! gefeliciteerd meid, je bent zwanger!
Voor de zekerheid kun je over een paar dagen nog een test doen, dan zal de streep vast duidelijker zijn. Geniet ervan!

groetjes,
Dion

Janneke, lees net jouw bericht:krampjes horen ook bij een zwangerschap, niet alleen bij ongi worden. Hoop dat dit je twijfel een beetje kan wegnemen. Het is echt zo!

Hopelijk mogen we je volgende maand volgen!

liefs,
Dion

Hoi Dion,
Bedankt voor je reactie!
Ik hoop het zo dat het echt is!
Ik ben nog steeds niet ongi en ik ga dalijk nog een test doen, hopelijk geeft die iets meer duidelijkheid!

Liefs Janneke

hey meissie, ik had ook krampjes bij mijn dochtertje, dus het wil niet altijd zeggen dat je dus ongi wordt hoor, het kan ook buikkrampjes zijn van het innestelen ,
laat je snel dadelijk nog iets weten?? ik hoop zo dat je zwanger bent en dat we je snel mogen volgen,
dikke kus van wendy

Net de test van kruidvat gedaan en ja hoor weer een vage blauwe streep! Ik denk dat het toch echt zo is!
Pff ik vind het ontzettend spannend na een mk en bbz, en een  periode van proberen!

Lieve meiden, ik ga echt voor jullie duimen dat jullie me snel mogen volgen!
Hou vol allemaal!

Liefs Janneke

Terug
Bovenaan