Clear Blue test

Hoi Allemaal,
Het is weer even geleden dat ik hier geweest ben maar ik heb lekker genoten van mijn vakantie!

Ik heb even een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan van clear blue ( niet met ochtendurine) en hij geeft een heeeel vaag streepje.. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik weet dat de kruidvat testen gewoon helemaal niets laten zien als je niet zwanger bent.. Maar hie zit dat met clear blue??
Heeft iemand van jullie ervaring met deze testen?

Alvast bedankt!

Groetjes Janneke

hoi hoi ik weet van de clear blue  niet zo veel maar een streepje is een streepje hoe vaag ook.ik weet van een vriendin dat die ook met clear blue  heeft getest en ja die  was ook licht  positief nog 2 mnd dan mag ze bevallen dus  gefelie met je zwangerschap. en geniet er van

Hai Janneke,

Gefeliciteerd een streep is een streep. En wat die test betreft die heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt en ik heb bij alle testen dunne streepjes in het begin van een zwangerschap en idd testen reageren niet als je niet zwangerbent.
Overigens na het vage streepje van de clear blue test heb ik een geweldige dochter gekregen die in november alweer 5 wordt.
Probeer lekker te gaan genieten van je zwangerschap, ik probeer dat nu ook te gaan doen al blijft dat moeilijk na een MA.

Groetjes Inge

Net de test van Kruidvat gedaan en ja hoor, weer een vage blauwe streep! Ik denk dat het dan echt zo is!
Ik vind het zo moeilijk te geloven! En zo ontzettend eng na een mk en bbz!

Ik hoop dat vele van jullie me snel mogen volgen! Ik ga iig heel hard duimen!!

Liefs Janneke

Ha Janneke,

Ik had ruim een week geleden ook 2 testen gedaan, 1 's avonds en 1 's ochtends 3 dagen later, vage streep 2x. Vandaag de vrouw van moeders voor moeders langs geweest en ja hoor een dikke vette streep. Dus het is zo, je bent lekker zwanger!!!
Gefeliciteerd nogmaals.

Lieve groetjes Inge

Hoi Janneke,

Snap dat je het eng vind hoor meid, maar probeer er toch al van te genieten, hoop dat je snel terecht kan voor een echo!

Ik heb hetzelfde gehad hoor, 3 testen (2 van ClearBlue en 1 van 't Kruidvat) en allemaal een vage streep, maar dan ben je toch echt zwanger, ook al is het moeilijk te geloven.

Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat!!!!

Groetjes,
Angel

Hoi Janneke

Gefeliciteerd, ik hoop dat je snel een controle of zo krijgt om je iets gerust te stellen.
Had met een CB test een nauwelijks zichtbaar streepje en met de allergoedkoopste testen van Internet een duidelijker streepje.

Shanaz

Terug
Bovenaan