clear blue wanneer klussen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

hier even een vraagje voor alle duidelijkheid. Wanneer de clear blue test een lachend gezichtje heeft, wanneer moet je dan klussen? Wij hebben dezelfde dag geklusd moet je de volgende dag dan weer klussen toen was er namelijk alleen nog maar een rondje te zien. Mijn man zij namelijk van wel en ik van niet. Het is toch ook niet goed om elke dag te klussen?

groetjes wies

Hoi Wies,

Rond je eisprong is het niet erg als je elke dag klust. Heb ik begrepen op een website. Welke weet ik niet meer. Ik had donderdag een posi.test en vrijdag had ik witte slijm en heel erg veel pijn rechts onderin de buik/lies. Dus vrijdag had ik echt mijn eisprong denk ik nu zelf. Dus we hebben gewoon geklust.
Veel succes!!!

LIefs An

Hoi!!
Een ovulatietest geeft je lh-hormoonpiek aan, en niet je eisprong. De eisprong vindt plaats 12-36 uur na je lh-piek. volgens de predictorsite zelfs 12-24 uur.
Er is een artikel van een vruchtbaarheidsarts van het UMC waarin hij schrijft dat iedere dag vrijen geen nut heeft omdat het sperma langer dan 24 uur nodig heeft om te herstellen tot het goede volume. om de dag vrijen is dus aangeraden. sperma blijft echter langer leven dan we vaak denken. kan wel tot 5 dagen in ons lijf rond zwemmen. klus dus vooral ook voor je lh-piek dus wacht niet de smiley van de test af.

zo, lekker  technisch verhaal. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

oh ja, van matcare of sensitest zijn de ovutesten en zwtesten veeeeeeel voordeliger en ook prima betrouwbaar!

xxx Annette

hai

tja ik had de test matcare al gebruikt maar daar kwam bij mij niks uit. TJa, nou ik hoop dan maar dat we op het goede moment hebben geklust pff ik word er helemaal knetter gek van. Nou ja we zullen wel zien.

liefs wies

Terug
Bovenaan