Clear blue weken indicator test grrrr

Ladies,
Zoals de titel al zegt ben ik aan t testen met clear blue weken indicator tests...
Mijn streepjes testen worden wel wat donkerder maar geen knaltest (net niet)
8november eerste streepje test en weken indicator, lichte maar duidelijk streepje en 2-3 weken zwanger. Het was mijn NOD dus 4 weken....
Vandaag dus 5,3 weken zwanger geeft de clear blue nog 2-3 aan. Volgens mij kan dat wel goedkomen en gebeurt dat vaker.... Maar dat het hcg dan blijkbaar wat langzamer stijgt baart mij wel zorgen. Alles is getest met ochtend urine.

PS heb de clear blue testen geopend en ook die streepjes worden wel donkerder ?

Vorige zwangerschap was vanaf 4 weken al volop controle bij de gynaecoloog, ik moet deze week nog bellen dat ik zwanger ben. Maar wil wachten tot er grote kans op kloppend hartje is voordat ik erheen ga. (Was vorige keer echt te heftig)

Jullie dezelfde ervaring met deze tests? Hoe liep het af?
 
Bij mij bleef ie ook ruim 2 weken 2-3 weken aangeven. En zenuwpees als ik was bleef ik maar testen. Toen ik bij de vk was, dacht ik ook dat ik al ruim 7 weken moest zijn, maar obv de echo was het 6+4. Dat is helemaal goedgevonden. De kleine is nu bijna 14 maanden 
 
Ik was al 5 dagen overtijd en clearblue zei 1-2.
Ook de testen van de action bleven echt superlicht. Maar nu wel 22+ weken ?
Succes!
 
Zoek op Google even de waardes van hcg per week op. Dan zul je zien dat die marges zo idioot groot zijn dat zo'n test onmogelijk bij iedereen het juist aangeeft. 
Dit gaf mij zoveel rust. Ondanks dat ik bij alle zwangerschappen gewoon 1x getest heb en klaar want streep is streep. Vanaf dat moment is er geen enkele controle meer over de hele situatie. Enkel afwachten. 
Hopelijk kun je na het zien van de mega verschillen, een beetje ontspannen. 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan