Clear blue weken indicator

Even een vraag kun je een clear blue weken indicator met elke urine doen? Over dag of 2 m'n menstruatie hebben en heb net getest met zo goedkope van kruitvat die was positief
 
Ik deed hem toen niet met mijn eerste urine, ook na aanleiding van een positieve action test, dus waarschijnlijk slaat hij positief aan! En bij twijfel toch wachten tot morgenochtend. Was overigens 4 dagen voor nod
 
Het zal mij wel volledig ontgaan, maar als je Kruidvat test positief was, en je zit nog voor je nod; wat gaan een dure wekenindicator dan toevoegen?
als je je eisprong weet (dmv ovulatie testen) of een redelijk regelmatige cyclus hebt dan ben je vlak voor je nod 'gewoon' 3-4 weken zwanger. Bespaart je toch €15 haha
 
Haha ik heb ook de clear blue gekocht. Vind die ook gewoon mooier voor de foto's in mijn babys fotoboek. En lekker duidelijk. Ik vandaag positief getest met action  test zit nog 3 dagen voor nod. 
Ga zaterdag de clearblue gebruiken,mocht ik dan nog geen menstruatie hebben. Kan natuurlijk nog mis gaan .
Heb je hem al gedaan?
 
Terug
Bovenaan