Clear blue

Help....

Had ik net zo'n zeker gevoel begin ik weer helemaal te twijfelen..
Op de site las ik een berichtje van iemand die 13-3 een clearblue test had gedaan. Deze was positief maar had bij haar een dikke verticale streep en een vage horizontale streep. Uit de reacties kon ik lezen dat dit heel normaal is en ik was opgelucht, want ik had ook een vaag streepje. Alleen... Bij mij is het net andersom:een dun en vaag verticaal streepje en een dikke horizontale.
Nu weet ik het niet meer, en dat terwijl ik zo'n zeker gevoel kreeg van de reacties. Help!
 
De verticale streep is de streep die aangeeft of je zwanger bent of niet (de horizontale streep is de controlestreep). Een lichte streep telt gewoon als een positieve streep, dus.... van harte gefeliciteerd!
Als je nog een beetje twijfelt, zou je over een paar dagen nog een keer een test kunnen doen: wsl krijg je dan een lekker dikke verticale streep, en dan weet je het helemaal zeker.
 
Volgens mij had ik het net zo als jij (het was in ieder geval vaag). Ik ben er toen even mee langs de huisartsenpost gegaan (ik woonde daar toen bijna naast en ik mocht het even komen laten kijken) en tegen mij werd gezegd dat hoe vaag het kruisje ook is, het is een kruisje. Positief resultaat dus :)Je kan voor de zekerheid een ander merk test doen of later nog eens, maar ik ben er wel zeker van de het resultaat positief is. Van harte!
 
GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!
Ook een lichte streep -> zwanger!!
Als je twijfelt kun je over een aantal dagen nog een test doen en dan is de streep vaak wel wat duidelijker.
Toch ken ik veel verhalen van vaag blijvende strepen...
Geniet er maar lekker van!
lfs. M.
 
Ga voor de apotheek test, die is veel eenvoudiger. Gewoon 1 verticale streep als voorbeeld; ernaast je eigen schermpje en dan kun je erna precies vergelijken of die 2 hetzelfde zijn.
 
Terug
Bovenaan