Clear View testen van brabbel.org zijn dat goeie testen moet namelijk een test doen!!

A

Anoniem

Guest
Ik had gezien dat brabbel clear view testen had. Heeft iemand ervaring met die test. Moet namelijk nog een keer een test doen en wou ze bestellen vanwege geen winkel hier in de buurt.....maar nu weet ik niet of deze goed zijn...zijn ze even betrouwbaar als duurdere testen?? Ik hoop dat ik snel antwoord krijg dan kan ik ze straks nog bestellen!!

hoi,
mijn ervaring met testen is als volgt:1 dag overtijd:clearview-negatief,etos-negatief
                                                                                                    2 dagen overtijd:clearview negatief,etos negatief
 clearblue(besteld bij wehkamp!) positief.3 dagen overtijd:etos-heel vaag positief.
oftewel,als ik jou was zou ik een clearbluetest bestellen bij de wehkamp.volgende dag in huis.iets duurder maar het is het meer dan waard!!
groetjes kari
ps:laat ff weten hoe het afloopt!!

beste,
Ik heb de allergoedkoopste bij www.l10.nl besteld. Deze test was al 1 dag voor mijn menstruatiedatum positief. Ik denk dat alle testen tegenwoordig wel even betrouwbaar zijn. Alleen de ene uitvoering is wat luxer dan de andere. Ze zijn allemaal gebaseerd op hetzelfde werkingsmechanisme. Alleen is de hoeveelheid HCG per vrouw en per tijdstip van de dag en dagen zwangerschap verschillend. En elke test kent een zekere onnauwkeurigheid of het nu een dure is of niet.
En als de test negatief is, altijd als je twijfelt een paar dagen later nog een keer testen!
groeten Elke (9 weken en 1 dag)

Ik had 3 testen gekocht bij www.zwangerschapstest.nu en die werkten ook gewoon goed. En veel goedkoper dan in de winkel...

bedankt voor jullie reacties!!

Ik kijk het nog even een paar dagen aan wat me lichaam doet, want hij doet steeds vreemder. Dus het kan best wezen dat het wel raak is, maar dat me lichaam gewoon in de war is geweest. Ben namelijk 2 dagen ongi geweest terwijl het normaal 5,6 dagen is...En de eerste test deed ik na 3 dagen overtijd en was negatief, maar sindsdien worden de klachten alleen maar erger, en de dokter zegt dat het wel eens een week later testen beter kan uitkomen omdat elke zoveel dagen de hormonen worden verdubbeld. Dus we moeten even aanzien, maar ik hou jullie tips zeker in mijn gedachten!!

groetjess

Terug
Bovenaan