Clearblue 3+

<p>Gister had ik ook al een berichtje geschreven dat mijn eerste dag vab mijn laatste menstruatie 16 juni was en dat was ook meteen mijn laaste, wegens de borstvoeding weet ik niet wanneer mijn ei was. Gisteren echo gehad +-4 weken. Je zag dus alleen een zwarte vlek en eventueel waar het komen zou. 20 juli test gedaan en heel licht getest. Kon je bijna niet zien moest je wel heel goed kijken. 22 juli cleaublue 1-2 weken. Nu gaf hij vandaag 3+ aan. Hoe kan dat als de echo aangeeft +-4 weken?</p>

Zo’n vroege echo is niet veel over te zeggen nog, maar met 5 weken kan er net zo weinig te zien zijn. Het kan dus best dat je al 5 weken bent aangezien je 1-2 weken vorige week had. Even afwachten tot je wat verder bent, met een week of 7, 8 weet niet wanneer je de volgende echo hebt maar dan kunnen ze beter zien hoe lang het ongeveer is ☺️ Gefeliciteerd in ieder geval en een fijne zwangerschap ?

3+  2 weken  dus 5 weken
Je krijgt die 2 weken extra  cadeau  van je menstruatie naar je innesteling alleen cleara blue meet vanaf de bevruchting ongeveer dus je moet er 2 bij optellen?

Terug
Bovenaan