Clearblue digital met indicator..

Oke het mag misschien eigenlijk niet.. Maar ik heb de test uit elkaar gehaald. Ik heb bijna 2 weken geleden mijn spiraaltje laten verwijderen. Nu heb ik ongeveer 8 dagen na die dag menstruatiekrampen gehad en wat lichtroze slijm verloren. Ik kon me niet inhouden en heb 10 dagen na het verwijderen een digitale test gedaan. Negatief natuurlijk. Ik kon me van bij mijn zoontje herinneren dat ik toen ook de CB digitale test deed toen nog zonder indicator en deze was ook negatief. Toen ik toen de strip eruit haalde (dat moest toen bij die test) stond er toch echt een licht tweede streepje. Dus een dag later zei de nieuwe test wel 'Zwanger'.

Dus ik besloot nu ook mijn negatieve test uit elkaar te slopen. En daar stond een duidelijke streep ( ik neem Aan een controle streep) en op beide teststaafjes stond een licht streepje op de testplek. Nu heb ik gezocht op internet en vind vanalles over wat de streepjes zouden zeggen... De een zegt zwanger de ander niet.



maar zijn er hier dames die net als ik se test uit elkaar haalden? En wat zag je?

groetjes!
 
Hetzelfde als jij maar die dingen geven altijd 2 streepjes, heeft weer te maken met het 1 of ander begreep ik...

Nog even een paar dagen wachten en dan opnieuw doen?

Succes  :)



Groetjes
 
En wat betekende het bij jou? Zwanger? Het waren 3 streepjes bij mij 2 op een staafje 1 op de ander. Nou in ieder geval nog niet ongesteld! Dus ik hoop verder en anders woensdag nog maar eens testen, nu zonder de onzin van dat digitale maar gewoon streepjes kijken 😉

groetjes!
 
10 dagen na het verwijderen al getest? Als je spiraal nog gewoom werkte dan heb je nog maar amper een eisprong gehad. Denk eerder dat je menstruatie er aan komt.

Test uit elkaar trekken heeft geen enkele zin. Als je dat wel doet staan er inderdaad meer. Als hij niet zwanger aan geeft, zou je over een paar dagen nog een keer kunnen proberen, maar neem dan de goedkope van de kruidvat. Die zijn nog gevoeliger dan de cb digital en een stuk voordeliger. Hou er wel rekening mee dat het best een tijdje kan duren voordat je zwanger bent.
 
Terug
Bovenaan