Clearblue digitale ovulatie testen

<p>Hoe betrouwbaar zijn de digitale ovulatie testen van clearblue? Ik vind het erg verwarrend...</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">na bevalling maart in augustus eerste menstruatie hierna cyclussen: 31-34-36-34-32 (Ga dus uit van laatste cyclus) en begonnen met ovu testen op dag 10, volgens test dus gister zonder hoge vruchtbaarheid meteen de piek (vaste smiley)</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Vorige maand vaste smiley op dag 21, erg lastig allemaal waar moet ik van uit gaan?</p><p> </p>
 
Hi,
Ik heb ze 4x gebruikt, nadat het 6 maanden niet gewoon lukte. Waarbij ik 3x over zwanger ben geworden (helaas 2 miskramen). Dus ik zweer er bij, vind ze top!
 
Echt een aanrader!
Ik heb 14 jaar de pil geslikt en heb de eerste maand geen test gebruikt, de tweede maand inderdaad de clear blue digital en direct zwanger.
 
Ik heb er ook niks op aan te merken, werken super duidelijk. Geen getwijfel over dikte van streepjes, gewoon een smiley of niet. Ik heb ze een aantal maanden gebruikt (van ovulatietesten gebruiken word je namelijk echt niet zwanger, nog zoooooveel andere factoren van belang! Maar ze kunnen je wel helpen timen)
 
Dank jullie wel voor de berichten en fijn dat het bij jullie is gelukt!
Mijn vraag is meer ik gebruik die met dubbele hormoonindicator (paars) maar ging dus van 4 lege rondjes naar een niet knipperende smiley, ik heb dus geen knipperende smileys gehad deze keer en is 14 dagen niet te snel bij een cyclus van 32 dagen??
 
Dank jullie wel voor de berichten en fijn dat het bij jullie is gelukt!
Mijn vraag is meer ik gebruik die met dubbele hormoonindicator (paars) maar ging dus van 4 lege rondjes naar een niet knipperende smiley, ik heb dus geen knipperende smileys gehad deze keer en is 14 dagen niet te snel bij een cyclus van 32 dagen??
 
Terug
Bovenaan