clearblue digitale ovulatietest

ik heb een vraagje heb vanmiddag een ovulatietest uitgevoerd een gewone van de clearblue deze gaf twee streepjes aan eentje iets lichter dan de andere nu heb ik net weer een test gedaan maar dan met de digitale waar een lachend gezichtje op moet verschijnen helaas geen lachend gezichtje maar wel toen ik het teststaafje eruit haalde 2 dikke strepen en toch niet positief wat gek!!! 6 maart was mijn eerste dag van de menstruatie en ben sindsdien niet meer ongi geweest en we hebben een paar keer geklust waarom geeft de ene test wel 2 strepen aan en de andere ook maar geen lachend gezichtje???

groetjes miranda

Bedoel je niet zwangerschapstesten? een ovutest is namelijk iets anders, die bepaalt wanneer je eisprong is, maar ik neem aan dat jij wilt weten of je zwanger bent?
Het kan dat die van Clearblue iets minder gevoelig is dan de test met de streepjes. Een licht tweede streepje betekent ook zwanger! Ik weet niet hoeveel dagen je nu overtijd bent, want ken je cyclus niet, maar als je al een paar dagen overtijd bent denk ik dat je wel zwanger bent! Gefeliciteerd. Doe over een dag of wat anders nog een test, of ga langs de huisarts voor de zekerheid die kan een bloedtest laten doen. Verder zijn er nog meer fora hier te vinden die over de uitslagen van testen gaan, dus zoek die anders even na, daar staan wat meer reacties.
Succes ermee!

hoi bolle ik bedoel echt de clearblue ovulatietest die geven ook aan als je je lh piek hebt ontdekt door middel van streepjes en de digitale ook. ben niet zwanger heb al een test gedaan en mijn cyclus is na het stoppen met de pil wederom onregelmatig!!! zal eens ff rondneuzen op zoek naar andere forums over testen maar alvast bedankt
groetjes

Hoi meis,

Ik denk dat als je morgen of overmorgen weer test, je dan wel echt 2 dikke strepen hebt. Ik heb het nl ook zo...eerst heel lichte streepjes aan het begin van de testen, daarna steeds donkerder. de dag voor mijn ei is het ene streepje net wat lichter dan de andere en da dag van mijn ei zijn ze echt allebei even dik. Dus wie weet bij jou??? Maar dit is bij ieder anders...bij sommige vrouwen is een net iets lichtere streep het donkerste wat ze krijgen. Ligt aan je LC hormoon, de een heeft dit meer dan de ander. Dus test morgen nog eens een zie eens of tie donkerder is, even donker of lichter. Is tie donkerder dan aan de Klus, is tie net zo donker ook aan de klus en overmorgen nog eens testen, is tie lichter dan heb je al je ei gehad....hopelijk is het duidelijk genoeg zo? succes meis en ik lees het wel bij one2bemums!

liefs sweety

Hoi miranda

Ik heb ze ook gebruikt van cb. Ik begon dan met de testen van sensitest want die zijn een stuk goedkoper, en als ik zeker wist dat ik op de piek zat dan deed ik een cb test.
Die test geeft echt alleen aan als je echt op de PIEK zit en niet eerder, Dan had je waarschijnlijk nog net niet genoeg van die hormonen in je urine zitten,
Je gaf zelf al aan dat bij de streepjes test het ene streepje niet iets lichter was, en die andere test deed je weer later op de dag, Misschien wel teveel gedronken.
Probeer morgenochtend nog eens met de digitale, wie weet heb je dan wel een lache bekje.
Ze werken wel want ik heb ook echt lache bekjes gezien.
Maar ik deed ze pas als bij mn streepjes testen mn streepjes echt donker waren,
denk toch dat je niet nog niet helemaal op je piek zat.

veel succes.

dankjewel lieve meiden voor jullie reactie!!!! ik denk dat ik dan idd mijn piek nog niet helemaal heb gehad straks weer ff testen!!! mijn temp. ging gistermorgen ook omhoog van 36.3 naar 36.5 en vanmorgen was hij weer 36.5 dus wie weet!!! en lieve sweety gelukkig gaat het alweer wat beter met je las ik en meid onze tijd komt ook weer wij waren toen samen zwanger jij van justin en ik van milan,milan wordt zondag 1 jaar! lieve sweety je laat gelukkig de moed niet zakken ik duim voor je meid liefs miranda en ik spreek je wel weer bij one2bemums2!!!!
xxxxxxxxxx miranda

Terug
Bovenaan